Gårdagen då?
Damen fick en bil att övnings köra med
hon ville ju ha en liten bil
Riktigt kul att hon spenderade hela dagen nere i garaget med mig, ca 8 - 9 timmar
Vi började med att riva hela inredningen på bilen för att sätta asfalts matta i dörrar och kaross. Lite väl tunn plåt i dessa bilar så de låter en hel jävla del från vägarna.
Lite klipp och klisterande senare så vart de ju super bra
Att ta loss sido panerlerna i baksätet som stod på tur visade sig vara lite B.. Var ett rätt bra jävla jobb, såg även att bilfirman hade varit på denna innan då de lyckats spräcka panelen vid bältet, fattar inte hur när allt sitter i klipps och släpper hur lätt som helst. Ufot som gjort detta innan har dessutom missat att koppla in alla kontackter till belysning och cigg uttag.
Tomt
Lika bra att tätat bagaget med då kanske?
Var inte mycket till isolering i denna bil :S
Efter en hel hop med skär sår efter dom förjävligt vassa kanterna på bilen så hade vi asfalts matta i hela bakskärmarna, även bakom panelerna.
Flickan hjälper lyckligt till med att fixa, hela inredningen blev rekondad
Givetvis kommer även delarna i bilen bli fina
Blev lite extra matta på golven och fjäderbens tornen med
Sedan kommer en liten teaser hur bilenn kommer bli snart, här är orginal lysena innan fix och trix.
Test toning av lysen, belysningen lös bra, ända skillnaden i ljusbilden var färgen, vart lite blåare
Kommer göras ordentligt senare, då blir blinkers i speglar, bakljus och dimljus inkluderade med
Test tonade utan belysning. Sjukt nöjd
Sorry för den skitiga bilen btw.
Tvättade givetvis bilen idag med då jag hatar smuts
Detta var allt för denna gång. Vart så sent så vi han inte med mera
Högtalarna skulle varit i idag men då magneterna är ca 100 gånger större en orginal så måste jag ha en adapter platta för att få in dem. Skall Prata med killarna på mds och se om dom har färdiga annars får jag bygga egna
Mer kommer inom kort, hoppas ni är nöjda så länge
Ps, bry er inte om att komentera stav fel, har grav dyslekk... va fan de där lät jag inte stava rätt till då. Men kommer iaf inte ta in de ni säger om de