Bromsar e för kärringar eller hur va de? Detta var hur som mina bakre belägg på bilen innan skivorna kom på, därför skall man inte köra med rostiga skivor. Lär er av de
Hur som så kommer gårdagens update nedan, detta kommer sedan följas av dagens update så förlåt om de blir för mycket att titta på.
Började gårdagen med att riva inredning på bilen igen. Detta då jag skulle koppla in min AUX enhet i sterion
Efter en hel del skruvande (eller snarare brytande då allt sitter i clips) så fick jag äntligen bort sterion.
Vart sedan inkoppling av denna lilla box så man kan pumpa oväsen från mobilen. Rekommenderas varmt till alla er som kör Honda. Finns även till andra bilar.
Sitter i original kontakterna bak så de e bara att plugga in och köra.
Drog sedan ut tele kabeln i handsfacket för att slippa fula kablar överallt. Boxen satte jag fast på baksidan av handskfacket.
Detta var allt för dagen då jag inte hade tid att stanna så länge efter jobbet.
IDAG:
Dagen började (efter en lång arbesdag) med att tona blinkersen på speglarna. Dessa blev lite väl svarta dock
Gav mig sedan på dimljusen, bra skillnad innan och efter
Efter lite pill var båda dimljusen klara. Vart jäkligt bra. Tyvärr var detta den lätta delen.
Vart sedan på strålkastarna då allt skall se symetriskt ut. dessa var lite svårare så valde att ta bilder under processen så ni får se hur de går till. Här har jag tejpat ditt ett större ark för att grov skära ut mallen. (skydds filmen sitter kvar på baksidan av toningen)
Efter att ha grov skurit den så vart de på med såpa och vatten på strålkastaren och toningen. Här är skydds filmen borttagen för att få fram limmet.
Sedan är det bara skrapa ut bublorna samt krympa med värme pistol för att få till formen så blir det så här till slut.
Allt klart för idag! Lite Mr Evil här tycker jag
vart tyvärr inte nöjd med strålkastarna dock då jag fick några små bubblor i den. Men kommer att beställa ny skydds film som är tjockare och då blir de mycket bättre
Hoppas ni är nöjda för dagen. Passar på att bidra med en bild på min katt. Låter bilden tala varför
Ve ej varför han skulle sno mina briller, han är ju en inne katt :S