Det ser jäkligt bra ut när man gjort det iaf om man tittar på Rilles.. men, usch vilket jobb det lär vara!
Joo det är ju det.. men jag menar, när man ändå ska lacka den så är det ju kul om man gör de man känner för innan så slipper man komma på de nästa vinter och får lacka den igen
Ja, alu är smidigt att jobba med.. De vill sig inte som en annan vill
Helt jäkla värdelöst, bara flyttar runt bucklan när man inte riktigt kan, kan ju inte påstå att jag är särskillt duktig på att ens rikta vanlig plåt än
Detta är ju något jag absolut måste följa. Byggde själv en Ocean race iridium (finns på min sida) och hade många andra byggplaner på den, men allt sprack när frugan fick körkort
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Ser riktigt snyggt ut, själv funderat på denna kombination av fram och bak stötfångare, hur är det med passformerna? sen hur blir det med "vecket" på v70II fonten vid det inre gallret i ovankant.
Ser riktigt snyggt ut, själv funderat på denna kombination av fram och bak stötfångare, hur är det med passformerna? sen hur blir det med "vecket" på v70II fonten vid det inre gallret i ovankant.
Hehe, vilken passform?? Jag har inte riktigt klurat ut allting än, men jag vet att jag kommer svetsa ihop de och ska göra allt jag kan för att undvika spackel..