Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade detta projektet, men betyder inte att man legat på latsidan Sedan sist har ett avgassystem från Dahlbäckracing åkt på och originalfälgarna har fått gummin och sitter på bilen!
Nu till helgen var jag till syrran i Nyköping som har garage och billyft. Lite roligare att jobba då Så bromsarna från utzon är nu monterade!
Dålig bild, men där ser man lite av fälgarna och systemet!
Tyvärr så har det varit väldigt dåligt med uppdateringar här på höstkanten. Men efter bromsbytet har det bara blivit köra köra köra
Fått ganska mycket gjort denna säsong. Rostfritt avgassystem, renoverade cup-fälgar och nya bromsar! Redan börjar slipa lite på vad som ska hända nästa år!
Då var bilen i trafik igen! Uppstarten gick inte så smidigt som jag tänkt då generatorn hade skurit helt. Remmen gick av och lade sig runt hela motorrummet :p Men nu sitter det en helt ny generator som snurrar lite lättare Närmast på schemat är oljebyte, polering och byte av lilla kylaren.
Nu tror jag att jag har bestämt hur 2015 kommer att se ut för RS2:an. Då inte bilen riktigt går som den ska så kommer det bli en motorrenovering till våren/sommaren. Vart och hur mycket som ska göras vet jag inte än. Nån som har tips och förslag??
Kommer även renovera mina Porsche Turbo 18" fälgar så kan kan byta lite när man känner för det