3896
Sök

Audi A4 2.0T Quattro

Stanceprojekt, få den så fet bil som möjligt.

266 939 Visningar
Uppdaterades senast 23 mars 2016
486 Inlägg
7 november 2013
Trådstartare

senox
333 Inlägg
8 november 2013
Ojojoj ser riktigt lovande ut redan wink

486 Inlägg
8 november 2013
Trådstartare
senox skrev:
Ojojoj ser riktigt lovande ut redan wink

Ja faktiskt wink blir inget folierande idag men imorn på förmiddagen blir de påbörjning med dörrana smile

486 Inlägg
8 november 2013
Trådstartare
Var och hämtade folien till taket idag fårse om jag hinner med den imorn på förmiddagen men de är inte säkert för har MASSOR att göra hmm någon som vet hur railsen sitter föresten? smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/163/162779/162779-57e757d7485a02bdd54da8aac4f7d00d.jpg

355 Inlägg
9 november 2013
Airaksinen skrev:
någon som vet hur railsen sitter föresten?

Here u go smile

http://www.audizine.com/forum/showthrea … Roof-Rails

Grymt jobb med bilen, följer tråden smile

Mvh Jonas

486 Inlägg
9 november 2013
Trådstartare
MrLila skrev:
Airaksinen skrev:
någon som vet hur railsen sitter föresten?

Here u go smile

http://www.audizine.com/forum/showthrea … Roof-Rails

Grymt jobb med bilen, följer tråden smile

Precis en tråd jag letade efter, tack så mycket! smile

486 Inlägg
12 november 2013
Trådstartare
Hej gott folk! Har dåliga nyheter att berätta, igår när jag skulle foliera tak och bagagelucka så såg jag att både framskärmarna och huven var fullt med bubblor på och tånkte först att de bara var fullt med luft  pga att jag eftervärmde för dåligt men det visade sig vara fullt med vatten.. så då blev jag så jävla tokig så jag rev bort allting.. ska leta någon som gör de för en rätt aå billig peng så får dom fixat istället sad

380 Inlägg
12 november 2013
Airaksinen skrev:
Hej gott folk! Har dåliga nyheter att berätta, igår när jag skulle foliera tak och bagagelucka så såg jag att både framskärmarna och huven var fullt med bubblor på och tånkte först att de bara var fullt med luft  pga att jag eftervärmde för dåligt men det visade sig vara fullt med vatten.. så då blev jag så jävla tokig så jag rev bort allting.. ska leta någon som gör de för en rätt aå billig peng så får dom fixat istället sad

surt....

486 Inlägg
12 november 2013
Trådstartare
jenstommila skrev:
Airaksinen skrev:

surt....

Något..

486 Inlägg
13 november 2013
Trådstartare
Hoj! jag har hört med en firma i storstaden Västerås som folierar bilar och dom skulle ha ca 14tusen för helfoliering med kvalitets folie. Låter som ett rätt så schysst pris, eller vad tycker ni?

Hittade även lite bilder från i sommras och jag kan säga att jag redan saknar sommaren sad
https://www1.garaget.org/archive/163/162779/309806/309806-3267046.jpg

https://www1.garaget.org/archive/163/162779/309806/309806-3267044.jpg

senox
333 Inlägg
14 november 2013
Eller om du själv köper kvalitetsfolie som "andas" det är små lufthål vilket förenklar monteringen. För av de bilder att dömma hittils så klarar du o brorsan folieringen galant själva smile tycker 14laxar är för mycket. då skulle jag isf ta plastidip hellre smile

486 Inlägg
14 november 2013
Trådstartare
senox skrev:
Eller om du själv köper kvalitetsfolie som "andas" det är små lufthål vilket förenklar monteringen. För av de bilder att dömma hittils så klarar du o brorsan folieringen galant själva smile tycker 14laxar är för mycket. då skulle jag isf ta plastidip hellre smile

Plastidip, de har jag fan inte ens tänkt på! De är värt att ta en funderare på. Nå foliering vettefan om de blir att vi gör själva men man kan ju ändra sig som sagt smile

486 Inlägg
17 november 2013
Trådstartare
Cha cha bloggen!
Blir nog inge folie pga av att de var lite dyrt men funderar på att plastidipa skiten istället, mattbrun eller camo grön? sen men folierat blank svart tak. Tror jag kommer bli grymt big_smile

41 Inlägg
17 november 2013
Riktigt grym bil! Camo grön är riktigt snygg men det är så många som har den så röstar på matt brun! wink

18 Inlägg
17 november 2013
Tycker du ska köra på brun. Den bruna färgen du skulle foliera i är riktigt snygg. Skulle själv kunna tänka mig den färgen på mitt åk big_smile

486 Inlägg
17 november 2013
Trådstartare
Proskip skrev:
Riktigt grym bil! Camo grön är riktigt snygg men det är så många som har den så röstar på matt brun! wink

Okej, då blir de nog bajsbrun då smile

486 Inlägg
17 november 2013
Trådstartare
Tuullee__ skrev:
Tycker du ska köra på brun. Den bruna färgen du skulle foliera i är riktigt snygg. Skulle själv kunna tänka mig den färgen på mitt åk big_smile

Ah då ska jag börja leta lite spons på dip wink

486 Inlägg
19 november 2013
Trådstartare
Sådärja! Nu är spons fixat för plastidip men fortf lite kluven om de blir bajsbrun eller om de ska bli någon annan unik färg men men. Ni som ska på Elmia mässan kan hålla utkik för där kommer bilen stå i min sponsors monter smile

Over and out!

380 Inlägg
20 november 2013
Airaksinen skrev:
Sådärja! Nu är spons fixat för plastidip men fortf lite kluven om de blir bajsbrun eller om de ska bli någon annan unik färg men men. Ni som ska på Elmia mässan kan hålla utkik för där kommer bilen stå i min sponsors monter smile

Over and out!

FAN VAD FINT !

Sök