Har du har något problem med din dump? Jag gissar att min har gett upp, enligt förra ägaren så ska den vara steg 1, men laddar bara 0.5(7.2PSI). Sen med lite flyt hittade jag något forum där de sa att laddar den som max 6-7psi då är membranet i dumpen troligen slut.
Är din bytt?
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Har du har något problem med din dump? Jag gissar att min har gett upp, enligt förra ägaren så ska den vara steg 1, men laddar bara 0.5(7.2PSI). Sen med lite flyt hittade jag något forum där de sa att laddar den som max 6-7psi då är membranet i dumpen troligen slut.
Är din bytt?
Hej.
Audi släppte ju en uppdaterad avlastningsventil, kostar ca 500 kr.
Är din bytt?
Hej.
Audi släppte ju en uppdaterad avlastningsventil, kostar ca 500 kr.
Mjo, det har jag koll på, 475kr på Audi Västerås. Men frågan var mer huruvida det är det eller inte
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
Är din bytt?
Min dump är inte bytt och den laddar 1.0 så allt är som de ska
Fick ett mejl från sponsorn stanceit.se och dom säger att dom ska sluta med plastidip pga av lokaler och leverantörer så nu blir de inge plastidip eller elmia om jag inte hinner hitta nåt annat. Fan kunde dom inte sagt de lite tidigare.. bomba med andra idéer nu så den blir grym tills i sommar 👌
lagom framförhållning från deras sida. men har du ingenstans du kan ställa in och måla själv då?
Jodå har ett garage på nöstan 60kvm men de är ju de att jag vill inte beställa vilken färg som helst, som jag vill vara ganska ensam om och dom färgerna måste specialtillverkas
men specialtillverka, har du spruta och förtunning så kan du ju blanda din färg själv dipit-färgen är ju bara att provblanda i liten skala och nyansprova prova med svart/vit/gunmetal bas. det är väl bara att det kostar lite extra om du inte har spons på färg
men specialtillverka, har du spruta och förtunning så kan du ju blanda din färg själv dipit-färgen är ju bara att provblanda i liten skala och nyansprova prova med svart/vit/gunmetal bas. det är väl bara att det kostar lite extra om du inte har spons på färg
Kan man ju också göra men vill helst att dom jag köper av får blanda åt mig men finna de ingen annan utväg så får jag blanda själv