jo men det måste ju va roligare än att det är 1-2 år imellan eller nåt eller hur
Ja absolut, trodde inte det fanns en sportmössa att min bil platsade på framsidan i huve taget så jag är nöjd
haha vafan klart den gör!! eller ja smaken är ju som baken men jag föredrar cleana bilar iställe för över stylade eller liknande bilar så jag tycker båda era bilar är självklara för förstasidan!!
jo men det måste ju va roligare än att det är 1-2 år imellan eller nåt eller hur
Ja absolut, trodde inte det fanns en sportmössa att min bil platsade på framsidan i huve taget så jag är nöjd
haha vafan klart den gör!! eller ja smaken är ju som baken men jag föredrar cleana bilar iställe för över stylade eller liknande bilar så jag tycker båda era bilar är självklara för förstasidan!!
Jo cleana bilar är vi ute efter så då är vi på rätt väg iaf då, tack
Jag som blev inspirerad av din tow hook och gula dimljus nu till vinter och så tog du bort haha
Man kan inte ha samma kallsonger i en vecka, måste ha lite ombyte haha
Meh kass jämförelse hehe Tycker det ser nice ut iaf och jag kommer köra med en hook lätt i vinter
kör på
bbellman skrev:
Riktigt rolig projekttråd att läsa, brukar se denna bilen i stan ibland ser riktigt läcker ut! Några nya planer inför kommande säsong?
Tacktack, ah de stämmer bra de. Inte så mycket planer på utseendet förutom lite rs plast i front sen blir de äventuellt trim och sedan mapp i vår/sommar
Då har man plöjt igenom sin tråd också! Lästa din brorsan tidigare idag. Grymt kul att ni är 2 bröder som brinner för stance O din bil, jävlar va sjuk den är!
Då har man plöjt igenom sin tråd också! Lästa din brorsan tidigare idag. Grymt kul att ni är 2 bröder som brinner för stance O din bil, jävlar va sjuk den är!
Tack ska du ha , inte hänt så mycket här på ett tag då jag står utan garage där lillebrorsans bil står haha
NTjena allihopa, har varit tyst här ett bra tag då jag tappat ork att hålla på med bilen. Meckat mycket med lillebrorsans A4 och märkte att de faktiskt var jävligt kul att mecka igen, ska även kanske ställa ut på elmia nu i påsk så inspirationen flödar just nu
Det som ska göras innan Elmia isåfall är väll Pusta/slipa fälgarna Bygga ny grill (RS) Byte till äkta original strålkastare som även blir Joey modd på Ny frontmonterad intercooler På med kattersättare Och lite annat små fix så jag slänger väll upp lite bilder vart efter som jag gjort något
Den får stå och skämmas till nya grejerna kommer till grillen
Nya fina som ska få sig en rejäl puts
Bort med gamla och prova nya blir jävligt schysst joey modd på dom!
Tjena, idag fick jag nys om ett billigt intercooler kit när jag satt på jobbet och scrollade på luren, så åkte självklart direkt efter jobbet och hämtade det sen kunde man ju inte hålla sig så var bara tvungen att montera det haha
Första intercoolern borta
Dom var riktigt fräscha faktiskt
Och ja, självklart ska jag köpa svarta silikonslangar som gör det mycket cleanare..
Rören på höger sida provmonterat
Vänster
Sen vart de dax för att kapa balken för intercoolern
sådärja
Provmonterat och klart bara inpassning av front kvar sen så de passar till 100
Fyfan, har jag sagt att jag längtar till våren eller ...
Snart allt avbockat på listan som ska vara klart innan elmia om de nu blir utställning för min del
Tjena, vart inte mycket gjort i helgen men inpassning av front fick jag iallafall gjort
Blev en jävla massa slipande av plast, lack och grejer köper jag nu i veckan till dimljusplasten och grillen som jag väntar på, sen är de bara kattersättaren och slipning av fälgar och lysen kvar
Fick mina adapter kablar till mina nya lyktor
Kanske inte har sagt de men min plats på Elmia vart klar så ni som ska dit, håll koll i B hallen där vi kommer stå och kom gärna och säg hej