Beggat gissar jag på lite vilt? Kikat på kit till min men jag fastnar vid att det skulle bli för mjukt för att våga sig ut på bana med, så då har jag gluttat på Air Lift Performance kit, men då är det 30 lakan istället ^^'
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Beggat gissar jag på lite vilt? Kikat på kit till min men jag fastnar vid att det skulle bli för mjukt för att våga sig ut på bana med, så då har jag gluttat på Air Lift Performance kit, men då är det 30 lakan istället ^^'
Jo precis det är "beggat", jag köpte de av en kille som precis hade köpt de så att låg i kartong och var inte ens monterat pga av att hans bil hann rasa innan så jag fick de billigt, nästan bara därför jag köpte de ska du köra bana så ska du nog inte ha luft utan lite dyrare coils istället pga av väghållningen
Idag vart de inte så mycket gjort, började maska upp en fälg först för att se hur de blir när man smetar på färgborttagningsmedlet och blir de bra så fortsätter jag på alla andra fälgar
Nu ska de få bita in lacken över natten och några timmar till
Efter de så vart de lite småjobb såsom att lacka läppen för de vart lite färgskillnad gentemot grillens mattsvarta så lika bra att slänga på lite färg på den också ser blank ut för att den precis är nylackad
Och lite lack på torkarmen bak vart de också, ska köpa glasplugg senare då de inte känns som en jätte viktig sak just nu
Och de vart ju bra här tycker jag
Nu säger den här lilla garagetomten godnatt då jobb väntas imorgon
Sådärja, idag vart alla fälgar färdig polerade så återstår bara en riktig jävla tvätt på dem. Bara lite små grejer kvar på bilen nu och de känns så skönt att äntligen se ljuset i tunneln
Medans jag polerade fingeravtrycken av mig så limmade Tobias nya dimljus plasten jag var och hämtade på Möller idag. Imorn blir de dit med innerskärmarna och börja dit fronten ordentligt sen ska bilen mer från pallbockarna