Har en 945 LTT helt original, (grabben ska ha den) vi koppla in en laddtrycksmätare och den laddar ca 0.3 bar.
1. Vad jag har läst så skall detta va normalt är det så?? 2. Om jag sätter en T-nippel mellan turbon/WG vad blir då laddtrycket normalt ??? 3. Hur trimmar vi den billigast för att få lite mer effekt, tips emottages gärna.
du bör inte ladda över 0.5-06 vilket är som en ftt. ska du ladda mer måste du köpa bränslechip! Och ja 0.3 är vad en ltt ska ladda.
SÖK innan du startar en ny tråd, finns hur många som helst om detta!!!!!
mvh
Tack sökte faktiskt en bra stund eller tittade runt men hitta inte riktigt vad jag sökte Då beställer vi en sån tryckklocka.....VAR beställer jag bränslechipet??
MKT tacksam för svaren då jag bara har trimmat sugmotorer i många år
där har du några ställen som säljer chip. Du kan ju alltid börja med bara tryckklocka och ställa upp till 0.5-0.6 gör ganska stor skillnad faktiskt! Känner Du/ni inte att det räcker så är det bara att beställa bränslechip, då kan du ladda cirka 1.0 sen bottnar den lilla 13c turbon! men tänk på att även kopplingen ligger lite risigt till vid 1.0!