du måste ju har lampor som är för högertrafik sen vilken sida ratten sitter på spelar ingen roll. gör det enda rätta och köp stråkastare som ger rätt ljusbild, antingen orginal eller eftermarknads.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Fick hem lyktorna idag. Ska koppla in dom imorrn och se hur ljusbilden blev. Tyvärr är Xenonen borta men vart ganska ballt med svart istället. Bild kommer på lyktor och ljusbild.
vet att du söker nya lampor, Men jag såg en sak på en kompis bil, dom har monterat in bmw e34 projektorlinser (halvljus) brevid heljuset, Det är bara halvljus som behöver vara rätt inställt, det var så extremt snyggt och enkelt gjort, och lins är snyggt och bra ihop med xenon!
Fick hem lycktorna idag. Ska koppla in dom imorrn och se hur ljusbilden blev. Tyvärr är Xenonen borta men vart ganska ballt med svart istället. Bild kommer på lycktor och ljusbild.
Hur gjorde dom konventeringen då xenonen är borta?
vet att du söker nya lampor, Men jag såg en sak på en kompis bil, dom har monterat in bmw e34 projektorlinser (halvljus) brevid heljuset, Det är bara halvljus som behöver vara rätt inställt, det var så extremt snyggt och enkelt gjort, och lins är snyggt och bra ihop med xenon!
Jaha, det kanske man skulle titta på
Han hade inga bra bilder på framlyset, Men det ser ut som exakt orginal bara dragit dit linsen och gjort en justering hur enkelt som helst, och med tanke på det är orginal bmw står det CE på märkningen (vilket är jävligt viktigt på bes)
Fick hem lycktorna idag. Ska koppla in dom imorrn och se hur ljusbilden blev. Tyvärr är Xenonen borta men vart ganska ballt med svart istället. Bild kommer på lycktor och ljusbild.
Hur gjorde dom konventeringen då xenonen är borta?
Tror dom satte in projektorer. Ska lägga upp lite bilder imorgon när jag har tillgång till dator så får du se resultatet.