2762
Sök

Rödljusrace

872 Inlägg
1 augusti 2008
folk med alla möjliga bilar vill rejsa mej, senast i går va det någon i en röd sivic typR som ville rejsa mej. jag har bara en litersmotor och helt original. varför skulle jag ens försöka?

If its too loud you are too old!

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
1 augusti 2008
Var iof inget rödljusrace men fick upp en Audi TT i arslet som börja hetsa som fan så tänkte ok gasar väl lite och ser vad som händer men oj vad han försvann, tänkte att han kanske inte var med så vänta in honom och provade igen och verka fan som han inte gasa alls för han bara försvann ännu en gång big_smile (körde med 200:an).

- Time Attack -

12 Inlägg
18 augusti 2008
För ett par veckor sedan låg jag o polaren o tryckte på med våra bilar på 45:an i cirka 160. jag i min T5R o han i sin 740 hehe. polaren ligger först av oss två i vänsterfilen. när vi börjar komma ikapp en v70 innan älvängen gasar han på upp jämsides och drar börjar dra ifrån polaren, han svänger då in för att jag ska få ta den jäkeln. han gasar på flitigt och jag hänger på. vi närmar oss 200 sträcket. Från hans bakände kommer det smårök och skvätter olja o vatten,
När jag drar om han sitter det en medelålders man där och flinar. jag tänkte " Du ska nog inte sitta där o skratta du ska nog köra till verkstan" hehe wink

Kokar ris
923 Inlägg
18 augusti 2008
haha ja för mig är det är skämt hela tiden, kul att gasa lite vid ljusen för att se hur andras bilar går, för min är fan inte mkt att titta på smile

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

1 997 Inlägg
18 augusti 2008
Ska bli kul att testa de där när bilen är klar sen... wink

741 Inlägg
18 augusti 2008
Vafan vad alla racear mot andra, varför hittar aldrig jag något rödljusrace, rädda eller? yikes big_smile

564 Inlägg
18 augusti 2008
Volvo 142dl VS Mercedes S500:

Jag och sambon i min original volvo 142 hamnade brevid en Merca S500. Jag satt och varvade medans vi väntade på grönt ljus, och sen när det blev grönt drog jag järnet. Den spann nästan loss och jag tog mercan! ...iaf i ca 30cm, sen var han förbi...kunde inte rikigt haka på med volvon. smile

Riktigt töntigt rejs från min sida, men ack så roligt! smile

194 Inlägg
18 augusti 2008
Joo skrev:
Vafan vad alla racear mot andra, varför hittar aldrig jag något rödljusrace, rädda eller? yikes big_smile

Ja, det är nog så! Jag fick typ aldrig racea med saab'en heller hmmbig_smile

3 650 Inlägg
22 augusti 2008
HAHA vi va ute ikväll 5 grabbar å cruisade i en saab 95 aero..kommer till ett rödljus där en volvo v70 står med 2 invandrare i. Vi varvar lite å vi kollar på dom och dom kollar tebax.
När det blir grönt så gasar ingen av oss men vi körde väl lite snabbare än dom ialf.
Sen kommer vi till nästa rödljus, gör samma sak igen, DÅ kör snubbarna fram med sin v70 och blockar oss när det fortfarande är rött, snubben som kör vevar ned rutan å vill börja kaxa med oss. Men vi gjorde ingenting, utan ba WTF!?!?. Efter ett tag körde dom fort därifrån. hahha..fattade dom inte vad vi menade eller!? Fan tål dom inte ett skämt!? HAHA lol lol
Senast redigerat av Kesler (22 augusti 2008)

253 Inlägg
22 augusti 2008
http://www.garaget.org/video/i4k4gm69xre7

Händer hela tiden..vill ha en sleeper hmm

Grävlingar är ju inte så bra rödljusbilar heller..
Senast redigerat av Amstaff (22 augusti 2008)

Hangaround
67 Inlägg
22 augusti 2008
Nä det e lite dött vid rödljusen i Malmö oxo tycker jag...inte ofta man hittar ngn som fattar galoppen sad
Iofs är dt ändå kul att dra ifrån alla andra som fattat nada big_smile

2FAST4U

Kanon..
1 473 Inlägg
22 augusti 2008
Jaa, snark...

2 283 Inlägg
22 augusti 2008
Kom åkandes i en kompis mormors polo med 75 döda hästar i.
Kom fram till ett rödljus och vi snackade så märker vi att Bilen bredvid som är en V70 2.4 står och gasar som fan.
Mannen kör, frun bredvid och 2 ungar bak och de börjar rejsa med oss.
Vi drog honom men det var askul att en familjepappa gasar först för att få igång oss hha

R.I.P. Michael Jackson!

Down n`out
514 Inlägg
22 augusti 2008
haha har inte racat me bil eftersom att inte kortet är taget men kommer ihåg moppe åldern haha! stod i en korsning me en kawasaki ninja bredvid. cool som man va så drog man ju på å trodde så klart att man vann när man var uppe i 70 å han inte va om.. så kommer fanskapet på framhjulet förbi!! haha kommer jag nog aldirg glömma haha xd:D

Down n`out

DFFL
9 020 Inlägg
22 augusti 2008
Lundback skrev:
haha har inte racat me bil eftersom att inte kortet är taget men kommer ihåg moppe åldern haha! stod i en korsning me en kawasaki ninja bredvid. cool som man va så drog man ju på å trodde så klart att man vann när man var uppe i 70 å han inte va om.. så kommer fanskapet på framhjulet förbi!! haha kommer jag nog aldirg glömma haha xd:D

På framhjulet?
Så han bromsade sig förbi dig och du erkänner det. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
22 augusti 2008
FireTraXX skrev:
Lundback skrev:

På framhjulet?
Så han bromsade sig förbi dig och du erkänner det. tongue

Hahahaha!!! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Saab
344 Inlägg
22 augusti 2008
haha skön big_smile

Y not
221 Inlägg
22 augusti 2008
för 3 timmar sedan mellan götebor och strömstad.. morsan körde min alpina b10a å ligger bakom en jagga med plåten pd eller nått.. så morsan gasar lite tycker att de e kul rätt som det e så ligger vi i 160 å leker med jaggan.. sen ska han om å morsan bara så faan heller på norska å stampar gasen i botten och vid uddevalla bron hadde vi 260 km/h haha sen blev morsan små rädd å saktade ned till betydligt lugnare 120 så kom jaggan å fick till sin stora fasa se morsan en 43åring kvinna bakom ratten.. helvette va han glodde:P haha
ruggit stolt av morsan då:)

Everything thats fast. has my name written on it

253 Inlägg
22 augusti 2008
Tony_Rene skrev:
för 3 timmar sedan mellan götebor och strömstad.. morsan körde min alpina b10a å ligger bakom en jagga med plåten pd eller nått.. så morsan gasar lite tycker att de e kul rätt som det e så ligger vi i 160 å leker med jaggan.. sen ska han om å morsan bara så faan heller på norska å stampar gasen i botten och vid uddevalla bron hadde vi 260 km/h haha sen blev morsan små rädd å saktade ned till betydligt lugnare 120 så kom jaggan å fick till sin stora fasa se morsan en 43åring kvinna bakom ratten.. helvette va han glodde:P haha
ruggit stolt av morsan då:)

Hade du varit lika stolt om du hade vaknat dagen efter när din morsa är död och du sitter i en liten kuvös utan armar o ben eftersom hon halkade av vägen? tongue

Sök