nu ska vi se här...
när jag hade min sierra 2,9 så vart det ett och annat race
en gång svängade jag ut från max här i stan och for bort mot LIDL och efter mig kommer en omega 3000 så jag kryper i 20km/h kanske och han kör upp gemsides med mig och hånflinar åt mig, näe tänkte jag, inget race för min del, men när han inte gav sig så slängde jag i 1an (eftersom det gick så sakta) och stämplade, han var bara över, åkte ifrån han rätt friskt men sedan kommer en tvärkurva lite längre bort så jag saktar ner eftersom jag tyckte att jag hade vunnit, men det tyckte inte han för då kommer han i full fart på utsidan om mig i tvärkurvan, så det släpper för han och han far av vägen, ut på trottoaren och sedan in på vägen igen och håller på att plocka fronten på min sierra... aja lite längre bort vände vi och åkte tillbaka, och jag kör samma "raggar sväng" igen, och tro inte på fan att han följer efter mig och vill räjsa på samma ställe igen, men den här gången hann han gasa före mig så han får ett litet försprång men innan han har hunnit passera min bil helt så är jag förbi han igen.... sedan ville han inte räjsa nå mer när han förmodligen insåg att den där opel omega 3000 inte gick bättre än min sierra
... men jag vart lite förbannad när han skulle om i den där kurvan jag skrev om iaf
för er som är från sundsvall eller har varit här så är det kurvan vid fraktarna efter järnvägen jag snackar om!
sen hände en annan lustig sak när jag hade 2,9an också.. jag står vid ett rödljus och så dyker det upp en golf 2a bredvid mig med 2st ungdomar i, jaha tänkte jag, nu ska vi räjsa för jag tänkte att en liten golf 2a ska väll inte vara nå problem när jag åker 2,9 liters V6, men ack fick jag för det, för när det vart grönt så drog den jäveln iväg som en jävla raket! och bara lät och pös och hade sig, då var det ju nå jävla turbo bygge i skiten
så då fick man ju en hel del pisk... och då insåg jag att man ska inte underskatta andra bilar haha
sen när jag hade min sierra 2,0 dohc så skulle jag räjsa mot en polares sierra 2,8 (den som jag har nu!) och när det vart grönt så drog vi iväg och vi körde fan jämt trots att jag hade 1 person mer i min bil plus att det var en 2,0a.. näe min gammla sierra 2,0 dohc gick förjävla gott den
sen har man ju nåra fler race också men orkar inte skriva så mkt nu så ni för nöja er så länge
och jag kan stå för att jag har fått pisk en hel del gånger i rödljus race utan att skämmas, men kan även säga att jag har vunnit en hel del med