3362
Sök

Högnivå till lågnivå

436 Inlägg
25 april 2013
it_mutt skrev:
De flesta stereo idag har väl iofs möjligheten att koppla in ratt"fjärren"/multifunktionsratten? Om inte annat via en adapter?

det är mkt möjligt att det blivit vanligare! va ett par år sen jag hade en bil som hade multifunktions ratt tongue smile

3 Inlägg
28 april 2013
haha vad snackar du om ? det är bara köpa kablage och ram PÅ mds. Betalade 1400 spänn för allt smällde in på dirren hur svårt kan det vara ! ?

Avstängd
10 388 Inlägg
29 april 2013
erictheviol skrev:
haha vad snackar du om ? det är bara köpa kablage och ram PÅ mds. Betalade 1400 spänn för allt smällde in på dirren hur svårt kan det vara ! ?

Kan ju vara klurigt att citera den du nu syftar på.

Sen vet jag väl inte om attityd är något man vinner på i längden här inne iofs, men det är en annan femma.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

3 Inlägg
30 april 2013
Ah men är man så efter så man ej kan byta en sterio som en annan kunde då man var sju pallar så ska man nog hålla sej borta. Punkt.

Avstängd
10 388 Inlägg
30 april 2013
erictheviol skrev:
Ah men är man så efter så man ej kan byta en sterio som en annan kunde då man var sju pallar så ska man nog hålla sej borta. Punkt.

Kan man inte ens stava till "stereo" ska man nog inte ge råd inom området <punkt>

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

176 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
erictheviol skrev:

Och vem har sagt att jag ej kan byta en "STEREO" ?????

Här försöker jag få fram lite information om just kablage till Volvo S80 vilket jag aldrig har hållt på med och så kommer du och påstår att jag inte kan byta en Stereo....

Jag försöker bara få fram enklaste råden om vilket man ska välja om man ska välja 1-Din eller 2-Din till S80 och nu blir det en Bluepower stereo, sen frågade jag om hur det skulle bli med multifunktions ratten vilket jag fick snabbt svar på... så jag tycker du ska sluta skriva mer på denna tråd..

Out..

Det handlar inte om hur många hästkrafter eller vrid man har det handlar om hur man hanterar dom!!!!

Osponsrad
1 631 Inlägg
30 april 2013
Det finns alltid troll som skall lägga sig i. Men som it_mutt skrev : kan man inte ens stava till stereo så skall man va väck.
Jag hade nog satsat på stereon från bluepower, min sambos kusin har just den i sin s80 och va smidig som bara den att installera wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

176 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
BudgetDunkaren skrev:
Det finns alltid troll som skall lägga sig i. Men som it_mutt skrev : kan man inte ens stava till stereo så skall man va väck.
Jag hade nog satsat på stereon från bluepower, min sambos kusin har just den i sin s80 och va smidig som bara den att installera wink

sant smile
jo dom är ju modell anpassade så det blir nog inga problem smile

Det handlar inte om hur många hästkrafter eller vrid man har det handlar om hur man hanterar dom!!!!

436 Inlägg
16 maj 2013
erictheviol skrev:

haha väldans vad stor i orden man va då! alla är vi barn i början och är omöjligt och veta allt innan man ens har testat därav frågar man så man lär sig!! hoppas nån admin ser dig du borde juh bli avstängd!!

176 Inlägg
16 maj 2013
Trådstartare
Bra sagt smile

Sök