drazen_gti skrev:
Ej-son skrev:
Åker hellre en 740/940/240 änn att sitta och skämmas i en Stylad liten nissan/honda/subara/supra/bmw med kjolar och vingar och Fake M-paket.
öhhh ok, fortsätt du med det:)
Bara av o se på din bild och läsa dina inlägg så får jag rysningar.
En liten pojke som anstränger sig för o bli balla Allan.
Supra , solbränd och röker !
Så blir man en riktig loser i mina ögon !
Människor som inte har en egen identitet är patetiska.
Känner och har under åren träffat så många som anstränger sig för o bli accepterade.
Jag är antagligen dubbelt så gammal som dig !
Av en händelse så hamnade jag i en turbomatad Alpina för många år sedan.
Tänk att folk fortfarande pratar om den skithögen för det var precis vad det var EN TYSK SKITHÖG.
Jag hade ägt en drös BMWs innan denna med alla fel som följde dem.
Av ytterliggare en händelse blev det rwd turbovolvo och jag har sedan dess åkt ifrån vassare vägbilar med RWD Volvos än vad jag gjorde med BMWna.
Men ingen pratar om mina VOLVOs
Det jag vill säga är att folk är bra dumma i huvudet och har selektiva förutfattningar av vad som är häftigt.
Jag har andra hobbies och intressen och folk med backslick har alltid vart personer utan egen utstrålning och kunskaper som de gjort allt för att kompensera upp.
Det kan man göra genom att köpa det material som är inne eller klä sig och agera på "rätt vis".
Jag är jag och har aldrig vart i den sitsen eller ens kommer att försöka !
Det vore att sänka sin stolthet,
Ungefär som att bli kriminell =>hamna på kåken=>bli någons lilla dam varje kväll.
Så ser jag egentligen på de flesta i arbetet och i livet !
Jag är ett svin som gärna sparkar åt alla håll och sitter kvar, det är pga av mina kunskaper som jag blir kvar.
Jag behöver inte slicka rumpa eller spela ett skådespel !