4258
Sök

Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

60 Inlägg
6 april 2013
Amstaff skrev:
Handlar nog mest om att de som kör Volvo ser tror att dom ser ut såhär:

http://www.onlineworldofwrestling.com/w … ly+Jim.jpg

Fast dom igentligen ser ut såhär:

http://3.bp.blogspot.com/_y7rfKiUrBlY/T … eralls.jpg

och dom tror att brudarna som åker med dom ser ut såhär:

http://www.johanmathson.com/wordpress/w … brudar.jpg

fast dom ser ut såhär:

http://quittea.com/wp-content/uploads/2 … moking.jpg

hahahahahaha aldrig garvat så mkt i mitt liv! så sant så sant!

Forummoderator
18 158 Inlägg
6 april 2013
Munkis skrev:
Intressant tråd! tongue Var platsar jag in? Är jag en tvätt äkta Volvoraggare eller putsbög? Haha big_smile

Jag är väl körd också... Äger inte ens en Volvo :-) Fast putsbög stämmer bra!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Byggare Behm
562 Inlägg
6 april 2013
_soren skrev:
Har ni kommit fram till något svar än? verkar mest bara var massa tjafs!!

Tror mest det ligger i det psykolgiska, Volvo känns tryggt, många har växt upp med volvo..

Men, det är nog också så att det är just volvo-snubbarna som är ute och åker hela kvällarna och nätterna.
Då är dom tillgängliga mer än vi som redan åkt hem, backat in bilen i garaget, öppnat en öl och börjat polera fälgbanor..   Kulturkrock  ? Kärleken till bilarna vs kärleken till tjejerna..

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

JFfoto
6 april 2013
Vart faller jag in då?

Har haft en sunkig volvo 740.
Har haft en Nissan 200sx S14.
Äger nu en sjukt fin volvo 940.

One Man Clan
4 287 Inlägg
6 april 2013
Kalltkaffe skrev:
Vart faller jag in då?

Klok ? kör nått som håller ^^

JFfoto
6 april 2013
Xuri skrev:
Kalltkaffe skrev:
Vart faller jag in då?

Mja vet inte, gillar att köra omkring, har inget emot att dra en vända på en crousing, eller korvkiosken en Fredagkväll, även fast jag hade Nissan :p Är väl en Volvoraggare som gillar allt möjligt :p

1 298 Inlägg
6 april 2013
Kalltkaffe skrev:
Xuri skrev:
Kalltkaffe skrev:
Vart faller jag in då?

Mja vet inte, gillar att köra omkring, har inget emot att dra en vända på en crousing, eller korvkiosken en Fredagkväll, även fast jag hade Nissan :p Är väl en Volvoraggare som gillar allt möjligt :p

En Volvoraggare som vidgat sina vyer. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

9 122 Inlägg
6 april 2013
Kalltkaffe skrev:
Vart faller jag in då?

Hmm om man ska tro vad som står ett par sidor bakåt så lyder historien såhär:
Du har betalat för 740n själv, och åkt runt med en massa fjortisbrudar tills din pappa tröttade på att du hängde med dom, på grund av att dom förde sånt liv utanför erat hus. Så han gick och köpte en Nissan 200 till dig. (Bil med över 250hk och nyare än -90 =pappa betalar.) För har man en bil som sin pappa betalat så finns det inga fjortisbrudar som vill åka med dig, för du har i alla fall inte råd köpa folköl och cigaretter till dom. Å dessutom är du för dum och dryg för att umgås med fjortisbrudarna, för det enda du bryr dig om är din bil som du putsar på hela tiden!

5 111 Inlägg
6 april 2013
Då återstår ju frågan, var i historien kom 940 in i bilden?

JFfoto
6 april 2013
Putteliten skrev:
Kalltkaffe skrev:
Vart faller jag in då?

Du har betalat för 740n själv, och åkt runt med en massa fjortisbrudar tills din pappa tröttade på att du hängde med dom, på grund av att dom förde sånt liv utanför erat hus. Så han gick och köpte en Nissan 200 till dig. (Bil med över 250hk och nyare än -90 =pappa betalar.) För har man en bil som sin pappa betalat så finns det inga fjortisbrudar som vill åka med dig, för du har i alla fall inte råd köpa folköl och cigaretter till dom. Å dessutom är du för dum och dryg för att umgås med fjortisbrudarna, för det enda du bryr dig om är din bil som du putsar på hela tiden!

Ja okej :p Då vet jag, skönt att få lite klarhet hur mitt liv är, svårt att se själv ibland :p

JFfoto
6 april 2013
Volvo544special65 skrev:
Då återstår ju frågan, var i historien kom 940 in i bilden?

Min pappa kanske tyckte synd om att jag var ensam hela tiden och köpte mig en 940 turbo årsmodell -98 och trimmad till ca 200hk. Så kunde inte betala själv big_smile
Senast redigerat av Kalltkaffe (6 april 2013)

5 111 Inlägg
6 april 2013
Men du får ändå inga brudar då brudarna ser att det inte är en 740 GL -89 och därmed en pappa betalar-bil, hur känns det att vara snuvad på konfekten? wink

9 122 Inlägg
6 april 2013
Kalltkaffe skrev:
Putteliten skrev:
Kalltkaffe skrev:
Vart faller jag in då?

Ja okej :p Då vet jag, skönt att få lite klarhet hur mitt liv är, svårt att se själv ibland :p

Hehe, det är inte alltid lätt att vara bortskämd! wink

9 122 Inlägg
6 april 2013
Volvo544special65 skrev:
Men du får ändå inga brudar då brudarna ser att det inte är en 740 GL -89 och därmed en pappa betalar-bil, hur känns det att vara snuvad på konfekten? wink

Haha! lol lol

671 Inlägg
7 april 2013
drazen_gti skrev:
Ej-son skrev:
Åker hellre en 740/940/240 änn att sitta och skämmas i en Stylad liten nissan/honda/subara/supra/bmw med kjolar och vingar och Fake M-paket.

öhhh ok, fortsätt du med det:)

Bara av o se på din bild och läsa dina inlägg så får jag rysningar.
En liten pojke som anstränger sig för o bli balla Allan.
Supra , solbränd och röker !
Så blir man en riktig loser i mina ögon !
Människor som inte har en egen identitet är patetiska.
Känner och har under åren träffat så många som anstränger sig för o bli accepterade.
Jag är antagligen dubbelt så gammal som dig !
Av en händelse så hamnade jag i en turbomatad Alpina för många år sedan.
Tänk att folk fortfarande pratar om den skithögen för det var precis vad det var EN TYSK SKITHÖG.
Jag hade ägt en drös BMWs innan denna med alla fel som följde dem.
Av ytterliggare en händelse blev det rwd turbovolvo och jag har sedan dess åkt ifrån vassare vägbilar med RWD Volvos än vad jag gjorde med BMWna.
Men ingen pratar om mina VOLVOs
Det jag vill säga är att folk är bra dumma i huvudet och har selektiva förutfattningar av vad som är häftigt.

Jag har andra hobbies och intressen och folk med backslick har alltid vart personer utan egen utstrålning och kunskaper som de gjort allt för att kompensera upp.
Det kan man göra genom att köpa det material som är inne eller klä sig och agera på "rätt vis".

Jag är jag och har aldrig vart i den sitsen eller ens kommer att försöka !
Det vore att sänka sin stolthet,
Ungefär som att bli kriminell =>hamna på kåken=>bli någons lilla dam varje kväll.

Så ser jag egentligen på de flesta i arbetet och i livet !
Jag är ett svin som gärna sparkar åt alla håll och sitter kvar, det är pga av mina kunskaper som jag blir kvar.
Jag behöver inte slicka rumpa eller spela ett skådespel !

Muttley
7 april 2013
Du är rätt gammalmodig om du tror att man blir någons lilla madrass i fängelsen i sverige.  big_smile    Om man blir de får man vara riktigt jäkla klen.

807 Inlägg
7 april 2013
endorfinslaven skrev:
drazen_gti skrev:
Ej-son skrev:
Åker hellre en 740/940/240 änn att sitta och skämmas i en Stylad liten nissan/honda/subara/supra/bmw med kjolar och vingar och Fake M-paket.

öhhh ok, fortsätt du med det:)

Bara av o se på din bild och läsa dina inlägg så får jag rysningar.
En liten pojke som anstränger sig för o bli balla Allan.
Supra , solbränd och röker !
Så blir man en riktig loser i mina ögon !
Människor som inte har en egen identitet är patetiska.
Känner och har under åren träffat så många som anstränger sig för o bli accepterade.
Jag är antagligen dubbelt så gammal som dig !
Av en händelse så hamnade jag i en turbomatad Alpina för många år sedan.
Tänk att folk fortfarande pratar om den skithögen för det var precis vad det var EN TYSK SKITHÖG.
Jag hade ägt en drös BMWs innan denna med alla fel som följde dem.
Av ytterliggare en händelse blev det rwd turbovolvo och jag har sedan dess åkt ifrån vassare vägbilar med RWD Volvos än vad jag gjorde med BMWna.
Men ingen pratar om mina VOLVOs
Det jag vill säga är att folk är bra dumma i huvudet och har selektiva förutfattningar av vad som är häftigt.

Jag har andra hobbies och intressen och folk med backslick har alltid vart personer utan egen utstrålning och kunskaper som de gjort allt för att kompensera upp.
Det kan man göra genom att köpa det material som är inne eller klä sig och agera på "rätt vis".

Jag är jag och har aldrig vart i den sitsen eller ens kommer att försöka !
Det vore att sänka sin stolthet,
Ungefär som att bli kriminell =>hamna på kåken=>bli någons lilla dam varje kväll.

Så ser jag egentligen på de flesta i arbetet och i livet !
Jag är ett svin som gärna sparkar åt alla håll och sitter kvar, det är pga av mina kunskaper som jag blir kvar.
Jag behöver inte slicka rumpa eller spela ett skådespel !

Jag är iaf tillräckligt snygg o trygg i mig själv att jag vågar ha en profilbild och alla bilar du ser som jag ägt har varit cashade och utan lån med egna pengar som jag jobbat ihop. Supra kör jag inte för att få bekräftelse av nån, har den för att det är en underbar bil och jag älskar den. Du känner inte mig och din analys är helt åt helvete!

I'd rather die like a man, than live like a coward

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 260 Inlägg
7 april 2013
drazen_gti skrev:
Jag är iaf tillräckligt snygg o trygg i mig själv att jag vågar ha en profilbild och alla bilar du ser som jag ägt har varit cashade och utan lån med egna pengar som jag jobbat ihop. Supra kör jag inte för att få bekräftelse av nån, har den för att det är en underbar bil och jag älskar den. Du känner inte mig och din analys är helt åt helvete!

Där har du fan rätt. Det är inte för att få bekräftelse utan för att man gillar den bil man har! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
7 april 2013
vart platsar jag in då? har haft 9 volvos. 5 st sunkiga (Rollade å sönderbucklade. 2st i vanligt bruksskick och 2 st med riktig go puts på.
tur man växte ifrån volvo och skaffade BMW istället.

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 260 Inlägg
7 april 2013
Det är väl egentligen inget fel på Volvo. 745/765/945/965 är ju väldigt praktiska fordon speciellt som dom passar väldigt bra när man har hundar för det är väldigt mycket utrymme för hundburar i dom. Dom flesta är lättmekade och det är ofta väldigt lätt att få tag på delar till bra priser.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Sök