vadå, menar du att folk blir avundsjuka för att det åker massa fjortisar i en Volvo? ..
Dessutom står det inte "fjortisar" i trådämnet som jag bad dig läsa, och finner du ingen avundsjuka i denna tråd så borde du nog söka någon sorts hjälp eller plugga läskunnighet.
Vad är det jag ska vara avundsjuk på? anledningen till att jag sa fjortisar är att jag ofta ser fjortisar komma ut från dessa bilar, även andra märken men nu var de volvo vi prata om.
påtal om varför pizzabagare kör Bmw, kort och gått dom flesta bmws ser ganska bra ut och har lite körglädje, dock kan inte jag påstå att alla bmws har körglädje.. .ta exempel på min egen, ganska trött sexa under huven.
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
8 april 2013
Najs skrev:
Thunderbird88 skrev:
Najs skrev:
Så är det fel o köra en europa ford med amerikansk motor o låda, mdd en bakaxel från volvo 940?? Hahah fyyyy fn va ja måste vara skitsofren isf som gör det!! Inte många rätt där inte enligt många här :-D. Hahaha
Haha liknande då snubben som kör en Nissan 200sx med BMW motor, Ford 9" bakaxel och Lenco låda Snacka om hybrid!
Den vita s13 som åker satan på strippen? Den är ruggigt ball!
Vit är den! Sett en film när han kör på gatebil med den (tror jag det var) Visar folk att Lenco som är en raktfram låda går utmärkt att köra på bana med!
Den här tråden har redan spårat ur, kanske skulle göra en tråd om "Varför åker bara pizzabagare BMW?"
Varför inte när vi trots allt belyser ämnet?
Typisk BMW-förare: Individ som i regel härstammar från Irak, Afghanistan eller dylikt land och är ca 170 cm lång med svart kortklippt hår indränkt i en överflödig mängd gelé/vax. Klädseln består i huvudsak av rutig skjorta och jeans.
Denna persons ögonsten är naturligtvis bilen, och i detta fall en BMW E39/46 318 med påklistrade M3-emblem och kjolar. Ute på vägarna titulerar gärna denna person sig som "king of the road" och tror kompromisslöst att övriga trafikanter med avundsjuka beundrar och suktar efter hans "vrålåk". Ett vanligt förekommande fenomen hos dessa individer är att man gärna kryssar runt genom staden med nervevade rutor och låter den arabiska folkmusiken eka genom högtalarna
Har sett din live på konbana i arboga o på.action meet. Den är lika ball i verkligheten
Thunderbird88 skrev:
Najs skrev:
Thunderbird88 skrev:
Haha liknande då snubben som kör en Nissan 200sx med BMW motor, Ford 9" bakaxel och Lenco låda Snacka om hybrid!
Den vita s13 som åker satan på strippen? Den är ruggigt ball!
Vit är den! Sett en film när han kör på gatebil med den (tror jag det var) Visar folk att Lenco som är en raktfram låda går utmärkt att köra på bana med!
Jag har haft två stycken Volvo 740, de kostade 2000 kr styck, jag tvivlar att det rör sig om någon avundsjuka, varenda vettigt funtad människa inser att vill man få några förmåner som kräver en bil som kostar 2000 kr så köper man den, i stället för att vara avundsjuk.
Den här tråden har redan spårat ur, kanske skulle göra en tråd om "Varför åker bara pizzabagare BMW?"
Varför inte när vi trots allt belyser ämnet?
Typisk BMW-förare: Individ som i regel härstammar från Irak, Afghanistan eller dylikt land och är ca 170 cm lång med svart kortklippt hår indränkt i en överflödig mängd gelé/vax. Klädseln består i huvudsak av rutig skjorta och jeans.
Denna persons ögonsten är naturligtvis bilen, och i detta fall en BMW E39/46 318 med påklistrade M3-emblem och kjolar. Ute på vägarna titulerar gärna denna person sig som "king of the road" och tror kompromisslöst att övriga trafikanter med avundsjuka beundrar och suktar efter hans "vrålåk". Ett vanligt förekommande fenomen hos dessa individer är att man gärna kryssar runt genom staden med nervevade rutor och låter den arabiska folkmusiken eka genom högtalarna
Förresten, om ens mål i livet nu är att det skall åka med snygga brudar i ens bil, så är mitt tips att starta taxirörelse. Jag lovar, då kommer det ske, förr eller senare, garanterat!
Förresten, om ens mål i livet nu är att det skall åka med snygga brudar i ens bil, så är mitt tips att starta taxirörelse. Jag lovar, då kommer det ske, förr eller senare, garanterat!
De har oftast inte råd själva. Så de åker med killar som betalar.
ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?
Förstår din poäng, finns ju såklart fina bilar av andra märken med, men att gå så långt som lastbilskänsla tkr jag är att ta i. Körglädje är inte Volvos starkaste sida. De är däremot oömma och pålitliga (ja det finns undantag, som med alla bilar!)
absolut, pålitliga bilar det kan jag hålla med om men absolut inget å va avundsjuk på. gick "hårt på hårt" på de där.
Enda volvon jag skulle "kunna" bli avundsjuk på är en S60(?) som trimmats av något företag till 400hk (minns inte, såg det på internet) den är fet.
Finns ganska många S60 med 400 hkr drygt. Finns ett par 500 hkr byggen, och turbocenters 700+ hkr bygge med. Salle1 här på garaget är ett bra exempel att kolla in.
Dock så är det väl mer vissa förare av Volvo som är tvivelaktiga. Bottenskrapet av samhället typ
Ser du gillar Ford starkt. Ford lika med fixa och renovera dagligen.
Amerikanska Ford ja. Amerikanska Ford bygger iallafall bilar (säger inte att dom är störst bäst eller vackrast). Så räkna inte in Europeiska Ford i det hela. Dom bygger inte bilar. Bara rent skit hela vägen igenom Kör nästan hellre Saab än en europeisk Ford. Jag hatar dom alldeles för mycket
Ja Focus RS MKII är en sådan skitbil rakt igenom, kör inte alls åttor runt varenda jänk Ford när det svänger lite. Iofs har den Volvomotor hehe
4. Dessa brudar är totalt less på fläskkotlettfrisyrspojkarna i av sina mammor/pappor ägda dyrbilar och föredrar pojkar som klippt navelsträngen och tar ansvar för sin egen ekonomi, dessa grabbar har inte sällan ett riktigt jobb och egen lägenhet istället för sina föräldrars kontokort och ett av mamma städat rum i gillestugan.
Mitsubishi Pajero 2.6 -88
Volvo V40 2.0T -99
// Jonas
ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?
Förstår din poäng, finns ju såklart fina bilar av andra märken med, men att gå så långt som lastbilskänsla tkr jag är att ta i. Körglädje är inte Volvos starkaste sida. De är däremot oömma och pålitliga (ja det finns undantag, som med alla bilar!)
absolut, pålitliga bilar det kan jag hålla med om men absolut inget å va avundsjuk på. gick "hårt på hårt" på de där.
Enda volvon jag skulle "kunna" bli avundsjuk på är en S60(?) som trimmats av något företag till 400hk (minns inte, såg det på internet) den är fet.
Polestar Som gör en C30 Blue edition körs på Top Gears testbana mot FocusRS o Evo och slår dem. De ger bilen superlativ. Mkt bättre än BMW Alpina-skiten sånt har jag o bekanta åkt för en massa år sedan. Förstår att BMW inte ville ha med Burkhard Bovensiepen och göra till en början. VILKET ÖVERREKLAMERAT SKIT. ..
Den här tråden är ett bevis på ur djupt inrotat det är att bli accepterad och inte bryta mönstret. Människan är patetisk som flockdjur och jag får bara mer o mer bevis på varför statusen är så viktig. För min del så blir det desto roligare när jag får tillfälle att förnedra någon som gått på hela hypen.
Tänk er scenariot när man själv sitter i en tråkig sunkig looserbil som det inte går att svänga med också bara försvinner de bakom en krök i backspegeln. Därefter sänker man hastigheten låter dem köra om och vinkar åt dem. Eller så vänter man in dem på en öppen plats så de har chansen att uttala sig- Oftast åker de förbi med en sååååå sur min.... Den här tråden påskiner allt jag redan vet ! Ni är underbara jag älskar er
Polestar Som gör en C30 Blue edition körs på Top Gears testbana mot FocusRS o Evo och slår dem. De ger bilen superlativ. Mkt bättre än BMW Alpina-skiten sånt har jag o bekanta åkt för en massa år sedan. Förstår att BMW inte ville ha med Burkhard Bovensiepen och göra till en början. VILKET ÖVERREKLAMERAT SKIT. ..
Den här tråden är ett bevis på ur djupt inrotat det är att bli accepterad och inte bryta mönstret. Människan är patetisk som flockdjur och jag får bara mer o mer bevis på varför statusen är så viktig. För min del så blir det desto roligare när jag får tillfälle att förnedra någon som gått på hela hypen.
Tänk er scenariot när man själv sitter i en tråkig sunkig looserbil som det inte går att svänga med också bara försvinner de bakom en krök i backspegeln. Därefter sänker man hastigheten låter dem köra om och vinkar åt dem. Eller så vänter man in dem på en öppen plats så de har chansen att uttala sig- Oftast åker de förbi med en sååååå sur min.... Den här tråden påskiner allt jag redan vet ! Ni är underbara jag älskar er
du är en riktig tomte vet du det? Serietillverkas polestarbilarna? Nää precis! Man har mosat in massa prylar från STCC, klart som fan den slår focus rs och evo på bana alla dar i veckan... Vilken hype pratar du om? Vilken bil har du? Varför försöker du leka psykolog?du är verkligen ett praktexempel på ett internettroll som varken har bil eller ett ansikte som fastnar på bild, gå tillbaka till skogen och göm dig under en sten
I'd rather die like a man, than live like a coward
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
9 april 2013
endorfinslaven skrev:
opel_vectra_gts skrev:
Dixieman skrev:
"Polestar, mycket bättre än BMW Alpina skiten" Jaså? Men ändå så kan inte Polestar bygga fler bilar än 1? Förklara för oss igen hur mycket bättre Polestar är när dom bara kan toktrimma en C30 och en S60 (eller om det var S40, vet inte och bryr mig inte så värst). Förklara igen hur mycket bättre Polestar är än Alpina när Alpina serieproducerar dubbelturbo BMWs osv. Ta typ E34 som Alpina tryckte dit dubbelturbo på tidigt 90-tal.
Focus RS och Evo är serieproducerade bilar. Polestar är upphottade traktorer. Vem som helst kan göra det. Kolla bara på byggen här på gorg.
du är en riktig tomte vet du det? Serietillverkas polestarbilarna? Nää precis! Man har mosat in massa prylar från STCC, klart som fan den slår focus rs och evo på bana alla dar i veckan... Vilken hype pratar du om? Vilken bil har du? Varför försöker du leka psykolog?du är verkligen ett praktexempel på ett internettroll som varken har bil eller ett ansikte som fastnar på bild, gå tillbaka till skogen och göm dig under en sten
Vem har sagt att dessa POLESTAR bilar serieproduceras, du får nog lugna ner dig med puder runt och i näsan.. Det är ingen STCC bil men STCC-folk har byggt den Ja jag trivs ute i skogen där slipper jag se backslickungar med puder runt näsan som yrslar som om de var från en annan planet. Lille pojken jag har mer mil bakom ratten på vanlig 2 filig väg med snittfarter över 150kmh än..... Fullgas på motorväg då o då i nära anslutning till tättbebyggt område med backslicken orörd ses som mestadels patetiskt i mina skogstrollsögon
Glider vi hur som helst inte från ämnet nu? Eller är det för att C30 Polestar går fort som brudarna föredrar 740 - 940? Varför föredrar de inte C30 då? Eller det kanske de gör? Så varför handlar inte tråden om C30 då? hm...
Vem har sagt att dessa POLESTAR bilar serieproduceras, du får nog lugna ner dig med puder runt och i näsan.. Det är ingen STCC bil men STCC-folk har byggt den Ja jag trivs ute i skogen där slipper jag se backslickungar med puder runt näsan som yrslar som om de var från en annan planet. Lille pojken jag har mer mil bakom ratten på vanlig 2 filig väg med snittfarter över 150kmh än..... Fullgas på motorväg då o då i nära anslutning till tättbebyggt område med backslicken orörd ses som mestadels patetiskt i mina skogstrollsögon
då så, tillbaka till skogen med dig och stanna där;) Du snackar bara men bil har du inte ens, du har fått åka med kompisar...
I'd rather die like a man, than live like a coward