ska villigt erkänna att ja hade kameran med mej. men tror inte direkt jag tog några kort..
fyyyy dig!
såg någon som stod med stativ och fota/filma precis bredvid starten i brodalen när det var lite kvällslek. det materialet hade ja gärna viljat se !
jajo..kanske skulle fotat lite. men va alls inte på humör för det och då blir det ofta inga bra bilder heller
nää, det är klart man får ju fota när inspirationen flödar, annars är de ju bara o skita i de! men ja menar, hos någon som var där borde väl inspirationen funnits "lite" iaf !
Jag tog ca 60 bilder i en mapp på gorg om någon vill se
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Fan va nice.! Läste att du och polaren va där? Varför kom ni inte fram till oss? Eller gjorde ni det?
Nä kompisen tvekade lite när han såg att alla redan hade fått på sig varsel västarna. Jag hade en sån väst med mig men han ville inte ta den på sig. Och jag kollade efter nån, men alla var upptagana, så jag ville inte störa.
Ivar gick och jag kom på en silvrig moped(röd jacka), stod lite illa men flyttade på mopeden efter uppmaning att dom låga bilarna skulle köra på trottoaren en bit..
Nu hoppas jag på onsdags väder, så man kan dra sig ut mot järnbrott och kolla på fina bilar, kanske ta en bild eller 2 + trycka i sig ett par glassar..