Det funkar inte alltid med såna, bara så du vet! bäst att kapa bort krängaren direkt, så slipper du betala för något som inte funkar!
Precis, Audi TT krängningshämmare brukar man köpa, men det kommer nog inte att fungera om du vill åka riktigt lågt.
a jag vet. men den tar bara i karossen när man har passagerare me och kör i en mega stor grop typ.. och den tar bara i krängningshämmaren när man svänger typ.. så är de så lite borde de funka med den där justerbara å bara borra ett jack i ramen..
känns inte bilen konstig å köra när man kapat bort krängaren?
Det märks lite att bilen blir lite "svajjig" men inte så farligt, men den understyr mycket mindre när man tar en kurva i hög fart eller kör lite rondellrejsing
Ju lägre du åker, ju mindre känns det att krängaren är borta. Åker du med en "hög" bil, eller normalhög så känns det betydligt mer såklart. Och besiktningen säger inget om att den är borta heller.
Ju lägre du åker, ju mindre känns det att krängaren är borta. Åker du med en "hög" bil, eller normalhög så känns det betydligt mer såklart. Och besiktningen säger inget om att den är borta heller.
sweet.. om man formulerar om lite så åker man för lågt på besiktningen kan dom väll säga saker ?
sweet.. om man formulerar om lite så åker man för lågt på besiktningen kan dom väll säga saker ?
Klart dom kan säga saker om din låga bil, jag hade väl rätt så lågt när jag besikta min, men grabben la bara ut plank och var glad
Klart dom kan säga saker om din låga bil, jag hade väl rätt så lågt när jag besikta min, men grabben la bara ut plank och var glad
skönt. din såg ju ändå inte tok låg ut på bilderna.. min e väll ungefär samma
Allt beror på besiktningsmännen. Alla är olika. Men det sägs att så länge man kommer över bromstestet så är det lugnt. Vet dock folk som fastnat där och bilen ändå har gått igenom. Men antingen chansar man, om man ändå vet att man kommer få nån tvåa på annat. Eller så är väl det bästa att höja den något innan Lycka till
jalla jalla upp med handen ur brallan nu och visa vad som pågår!
Jodå grabbar, det står väldigt still just nu, har lite slut på inspiration om vad jag ska göra och alla pengar går till annat, senast så vart det ett ingrepp på främre torkarna då denna del kärvat ihop
Tänkte fota lite och slänga ihop en guide på ingreppet men det började ösregna och där stod jag mitt på parkeringen hemma och skruvade i regnet eftersom jag är i behov av bilen dagligen, var lite surt när jag fick lämna bilen på jobbet och åka kommunalt hem för att mina torkare dog helt.
Så som det ser ut nu är det lite inspirations torka, vill beställa spacers så jag får bättre fitment, men det saknas lite pengar till det just nu, vill gärna lacka om hela bilen men det lär inte hända förens jag vinner på lotto eller nåt
Kom med lite inspiration till mig och tips på vad jag ska göra! Bjuder på en liten bild iaf
jalla jalla upp med handen ur brallan nu och visa vad som pågår!
Jodå grabbar, det står väldigt still just nu, har lite slut på inspiration om vad jag ska göra och alla pengar går till annat, senast så vart det ett ingrepp på främre torkarna då denna del kärvat ihop http://www.noosimmons.plus.com/index_fi … /part1.JPG
Tänkte fota lite och slänga ihop en guide på ingreppet men det började ösregna och där stod jag mitt på parkeringen hemma och skruvade i regnet eftersom jag är i behov av bilen dagligen, var lite surt när jag fick lämna bilen på jobbet och åka kommunalt hem för att mina torkare dog helt.
Så som det ser ut nu är det lite inspirations torka, vill beställa spacers så jag får bättre fitment, men det saknas lite pengar till det just nu, vill gärna lacka om hela bilen men det lär inte hända förens jag vinner på lotto eller nåt
Tro mig, jag vet hur det känns att inte ha några pengar till att göra något på bilen/knappt köra den och massa kompisar och liknande som tjötar om att man ska göra si eller så.. det får en att tappa den inspiration man har/hade! Men jag hoppas du fortsätter med denna bilen trots att de känns tungt just nu! Btw, hjälpte almqvist__89 för ett tag sen med hans torkarmokajänger, så jag kanske kan va till någon hjälp?