Vad är det som du tror ska limmas??
Börja med att ta bort hjulet.
Lossa muttern på drivaxeln, endera med en mutterknackare eller med ett långt dragskaft och nån som trycker på bromsen osv osv.
På denna sida har du lite bilder och beskrivning:
http://www.backspegeln.com/tips_drivaxel.aspGooglar du så hittar du flera beskrivningar på hur man gör arbetet.
Via google kan du även hitta haynes boken i pdf format.
Efter du lossnat på allt som behövs så går det att byta drivknuten medans drivaxeln sitter i lådan, men jag föredrar att dra ur den och sätta axeln i ett skruvstäd och sedan byta drivknuten.
Innan du får bort drivknuten från axeln, måste du ta bort låsringen som sitter gömd i allt fett och sen knacka bort den.
Efter du tagit bort gamla drivknuten så torkar du rent så ev smuts osv är borta, sen trär du på nya damasken på drivaxeln, sen sätter dit drivknuten och monterar tillbaks låsringen och se till så den hamnar rätt. I med nytt fett och sen på med damasken på drivknuten och sen monterar du banden som följer med damasken och drar åt.
Se till så det inte kommer in någon smuts i växellådan om du drar ur hela axeln och kolla så oljenivån är bra efter utfört jobb.