teddie1 skrev:
Mack skrev:
teddie1 skrev:
Uppdatering 3.0 (eller vad det nu blir)
Var in på körskolan idag och snackade lite med dem. Berättade vad jag hade blivit kuggad på (två hastighetsöverträdelser samt glömde döda vinkeln två gånger) en körskoleledare där, han ville se protokollet för han trodde inte någon skulle kugga en på bara det. Fick även veta att gubben jag kört upp med var gammal militär, jäkligt hård och noggrann. Lite föör hård till och med. Så nu vet jag inte riktigt, uppkörningsgubben har ju tydligen som jag tolkar protokollet kuggat samma "rondellmiss" under flera rubriker. Så kanske blir en överklagan inskickad till Trafikverket, men är lite osäker
Om inte annat, är jag SJUKT taggad på att försöka igen! Deprimerade Teddie är borta nu, nu ska jag ha lappen!
Fanns tydligen en sådan gubbe här i stan som man skulle passa sig för också.
En som "kuggade därför att", och att man skulle vara glad om man inte fick honom.
Kom igen nu..det här fixar du!
Ja, tyvärr så har man ju otur ibland och råkar ut för fel personer! Det är ju så tyvärr
Men hoppas jag får någon trevlig besiktningsman nästa gång
Å då ska jag verkligen koncentrera mig bättre och ta det lugnare..
Var nog lite föör nervös på uppkörningen sist också, men nu vet jag ju hur det går till
42 på en 40-väg är inte mycket till överträdelse. Det är till och med - någon får såklart rätta mig nu om jag har fel - något Polisen vid en kontroll skulle dra av pga att det inte hade räknats.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.