Då blev reaktionen som jag förväntade mig jag kan ju modda järnmärket så att det passar bilen eller så slänger jag in det i motorutrymmet på någon kåpa och kör R-design brickan i grillen.
Haha lägger 2st bilder lite senare med R-design brickan.
Tack . Haha när jag fick på det igår så tänkte jag direkt NEJ. Stod och tittade på det i 5min för att se om man skulle gilla det mer efter ett tag , men nej.
Prova å måla märket vitt förutom de blåa där de står volvo
Det var just det jag tänkte. Kan ju få till så att VOLVO texten kommer i linje med gallret på grillen. Men det kommer bilder med endast R-design emblemet och ett annat alternativ till järnmärket ikväll
Tack . Haha när jag fick på det igår så tänkte jag direkt NEJ. Stod och tittade på det i 5min för att se om man skulle gilla det mer efter ett tag , men nej.
Inget av dem tycker jag, första bilden en radda upp och lite vänster hade jag satsat på.
ändå tyckte du första bilden
J-Svedberg skrev:
Nere som på bild, fast några cm mot mitten. Så som original sitter på dom nya bilarna
Något som jag också tänkt mest på . Får se vad dom andra tycker också. Om det nu blir detta emblem så kommer nästa problem om det ska monteras,, hur? Blir precisions limning då det kan fästas precis vid kanterna runt emblemet