Skulle dock ha haft r-fälgarna vita och bilen lite lägre ner mot jorden 😉 Annars perfekt, såg ut att vara ett riktigt fint kontor du har i den!
Skulle dock ha haft r-fälgarna vita och bilen lite lägre ner mot jorden 😉 Annars perfekt, såg ut att vara ett riktigt fint kontor du har i den!
*Följer*
Tack så mycket! Kul å höra!
En sänkning kommer snart . Fälgarna kanske blir vita eller om jag bara ska testa vita fälg stripes. Vi får se Ja kontoret är snart färdigt har 2 grejer till som ska lackeras nu nästa vecka
fyfan vad fin den är, suget för att köpa en likadan rinner ju in
Tack! kul å höra! Jag kan tala om för dig att det är den bästa bilen jag ägt hittills! Är supernöjd med den. Tycker att om du nu ska byta bil så gör det till en sån här!
Tack! kul å höra! Jag kan tala om för dig att det är den bästa bilen jag ägt hittills! Är supernöjd med den. Tycker att om du nu ska byta bil så gör det till en sån här!
haha bara synd att man har den där kärleken till bilar som driver på bakhjulen.
haha bara synd att man har den där kärleken till bilar som driver på bakhjulen.
Har följt tråden lite i bakgrunden sen den startade... ärligt talat har jag verkligen avskytt dessa bilar så vet inte vrf jag började följa överhuvudtaget! Men måste säga att det blir riktigt snyggt! Och igår körde jag en v70 på jobbet och fastnade faktiskt för den! Riktigt skön att köra! Vem vet jag kanske blir ägare till en dylik så småningom ^^ men i vilket fall så blir din kärra riktigt snygg )
Har följt tråden lite i bakgrunden sen den startade... ärligt talat har jag verkligen avskytt dessa bilar så vet inte vrf jag började följa överhuvudtaget! Men måste säga att det blir riktigt snyggt! Och igår körde jag en v70 på jobbet och fastnade faktiskt för den! Riktigt skön att köra! Vem vet jag kanske blir ägare till en dylik så småningom ^^ men i vilket fall så blir din kärra riktigt snygg )
Tack så mycket! Man kan inte tycka om alla bilar, så jag förstår dig. Och ibland ändrar man sig efter man provkört som du nu gjort kul å höra, det är ju mycket komfort i dom bilarna.
jynsa skrev:
Vad snyggt det blev med inredningen.
Kan bara hålla med V70 e riktigt go bil, nöjd som tusan med min med.
Tack har en grej till som ska lackeras nästa vecka sen är inredningen färdig