3438
Sök

Volvo V70 II Sarah

Mitt mål är att skapa en personlig personbil, vad menar jag då med detta? Jag vill göra i ordning min bil så att den 1. Inte ser ut som alla andra bilar 2. Känns personlig för mig själv 3. fortfarande kan användas som... Visa mer

26 416 Visningar
Uppdaterades senast 1 juli 2013
462 Inlägg
24 juni 2013
Snyggt med grillen, lite bättre bilder på den. Men dom svarta locken till spolarvätske grejen... hoppas dom ska bli vita igen?..

Lastmaskinförare/produktions arbetare
296 Inlägg
24 juni 2013
Jag gillade inte alls din ombyggnad av grill , dock så har ju alla olika smak som tur är! Kanske ändrar uppfattning när bättre bilder kommer.

Det blir som det blir!

38 Inlägg
1 juli 2013
Trådstartare
Fadde_e30 skrev:
Snyggt med grillen, lite bättre bilder på den. Men dom svarta locken till spolarvätske grejen... hoppas dom ska bli vita igen?..

Jag lackade dem svarta för att se hur det skulle se ut, och ska jag vara ärlig så ser det helt okej ut :p Alla har olika smak, men dom kommer nog vara svarta ett tag till!

38 Inlägg
1 juli 2013
Trådstartare
Dream_ skrev:
Jag gillade inte alls din ombyggnad av grill , dock så har ju alla olika smak som tur är! Kanske ändrar uppfattning när bättre bilder kommer.

Så fort man får på något emblem så det inte ser så tomt ut så blir det nog bättre, jag är nöjd med grillen, kanske inte till 100% :p men ser man det på riktigt så ser det bra ut, jag ska försöka ta några bra bilder så jag gör fronten rättvisa så fort allting är på plats!

Självutnämnd chipskonnässör
2 571 Inlägg
18 februari 2014
Hur går det? smile

Tada.wav

Motor Intresserad
136 Inlägg
15 april 2014
Hur gåre hära då? tyck de ha stått still ett tag nu smile ?

Vilken bil går det snabbast att värma upp mat i?
-Nissan Micra

Sök