Jaadu Har nån svets kvar att lägga i hjulhusen. Sen där ja lagt igen blinkersen är de inte färdigsvetsat. Sen ska väl alla svetsar slipas ner, bucklor som går fixa ska knackas till. Å sen ska de spacklas... slipas... å spacklas ja de blir nog några omgångar innan ja får det bra Ska väl försöka få till nåt avgassystem också.. de kommer ju bli lite special så golvet bak måste modifieras lite..
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Jaadu Har nån svets kvar att lägga i hjulhusen. Sen där ja lagt igen blinkersen är de inte färdigsvetsat. Sen ska väl alla svetsar slipas ner, bucklor som går fixa ska knackas till. Å sen ska de spacklas... slipas... å spacklas ja de blir nog några omgångar innan ja får det bra Ska väl försöka få till nåt avgassystem också.. de kommer ju bli lite special så golvet bak måste modifieras lite..
ja precis så det är lite kvar fortfarande . men snart så
Jorå de har faktiskt gått ganska bra Hjulhuset är färdigsvetsat, blinkershålen är färdig svetsade och alla listhål är också igensvetsade.
Har börjat spackla också. Började med glasfiberspackel där de var som värst. Slipa är inte min favoritsysselsättning
Såhär ser de ut för tillfället, gick åt lite spackel till bakskärmen
I de nya garaget ser de ut såhär. Nu är de en bil för mkt där inne, så de kommer iaf bli lite bättre med plats, vi ska nog möblera om bilarna sen också. Står lite dumt nu.
Ej att förglömma, loftet Kylskåp på ingång
Sa ja förresten att de suger att slipa
Finns nästan risk för det Men om ja är själv å drar på stereon på högsta volym så går de faktiskt undan. Men om nån av polarna är där så blir de väl inte så jätte mkt gjort
Finns nästan risk för det Men om ja är själv å drar på stereon på högsta volym så går de faktiskt undan. Men om nån av polarna är där så blir de väl inte så jätte mkt gjort
hehe brukar va så . därför jag aldrig gillar garage besök
Jäklars vilket fint garage skulle man bra kunna ha själv kommer man ju knappt runt bilen i sitt eget hehe
Jo de är fint kunde vart lite större men man ska inte klaga
Kettunen skrev:
Schysst place! Fan du hållt på länge nu med volvon. Hur går det?
Japp Lugn å fin, de tar lite tid Typ allt ja gör gör ja för första gången så då får de ta lite extra tid De går fint, håller på för fullt å spacklar å slipar. Ska höra med en lackfirma sm har sina lokaler i samma byggnad som garaget ifall ja kan få hyra lackboxen en helg. Lovar inget men de skulle nog vara möjligt å blåsa färg på den om tre veckor.. Om ja har penagr till färg kvar då vill säga
Gräsberg skrev:
Hmmm,, vart ligger det där garaget? i skåre elelr? vet att de hyr ut där nu o tycker det liknar någorlunda det där iaf! eller har ja helt fel?
De är i skåre ja.
Real_Performance skrev:
Manne skrev:
hehe brukar va så . därför jag aldrig gillar garage besök
Hehe Men nu har ja inte så mkt till val eftersom ja delar med två andra
jo alltid roligt att ha ngn att snacka med men då jävlar får dem hålla sig till sitt eget o inte komma o inspektera o påpeka om dumma saker t.ex att: Det finns en rostfläck der och ett litet hål där som du måste slipa igen dem menar ju bara väl men jag blir förbannad på sånt folk som står o glor hela tiden o kommenterar
jo alltid roligt att ha ngn att snacka med men då jävlar får dem hålla sig till sitt eget o inte komma o inspektera o påpeka om dumma saker t.ex att: Det finns en rostfläck der och ett litet hål där som du måste slipa igen dem menar ju bara väl men jag blir förbannad på sånt folk som står o glor hela tiden o kommenterar
hehe klart då har du ju inget val. fast Det är klart mkt roligare och jobba om man är fler , ha nån o snacka med o så
Nä precis Ja så länge man fortsätter jobba så är de ju bra
biltokeR skrev:
De beror ju lite på vad man gör, ibland äre gött å va ensam också. Nä dom brukar inte gnälla, är nog mest ja som gör de isåfall
rideharddiefree skrev:
Tokfint garage och bilen är lika så!
Ja de är riktigt gött garage Hoppas på att få bilen fin också ja