Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
22 april 2014
Fridhagen skrev:
har en fråga här till någon som vet. kan man göra ett insug i metal och plåt ?
tror inte du får det tätt tyvärr, krävs mycket nogrannhet med att svetsa det, vad tänkte du göra? det finns väl många olika förgasaruppsättningar & välja på till Rover 8 ?
tror inte du får det tätt tyvärr, krävs mycket nogrannhet med att svetsa det, vad tänkte du göra? det finns väl många olika förgasaruppsättningar & välja på till Rover 8 ?
det var just att dom kostar 3000. av den modellen jag är ute efter. annars så får jag väll beställa från usa igen
6 509 Inlägg
22 april 2014
Fridhagen skrev:
farbrorbozze skrev:
Fridhagen skrev:
det var just att dom kostar 3000. av den modellen jag är ute efter. annars så får jag väll beställa från usa igen
vad är det för typ då? inget du kan hitta begagnat? eller best från England?
Ett edelbrock insug . Det är som o hitta en nål i en höstack. Om man ska ha ett begagnat. Sen så blir det billigast om jag beställer från summit racing
6 509 Inlägg
23 april 2014
Fridhagen skrev:
farbrorbozze skrev:
Fridhagen skrev:
Ett edelbrock insug . Det är som o hitta en nål i en höstack. Om man ska ha ett begagnat. Sen så blir det billigast om jag beställer från summit racing
okej , beställer du själv då eller genom firma i sverige?? vill du slippa ligga ute med pengar är ju dalhems ett tips annars
okej , beställer du själv då eller genom firma i sverige?? vill du slippa ligga ute med pengar är ju dalhems ett tips annars
så nu kommer äntligen en uppdatering. som synes på bild så har jag svetsat i tre golvplåtar en kvar. sen har jag bara lagt i växellåds tunneln, för att få en helhets bild
6 509 Inlägg
27 juni 2014
Fridhagen skrev:
det är något skumt med garaget, kan inte lägga upp bilder från telefonen nu !
det har jag inte kunnat på länge, men det går om du väljer ladda upp foto & sen tar ett nytt foto via uppladdningen. jag har skapat en fråga för längesen utan resultat, om du mfl hakar på i den kanske dom ordnar det? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=289562
det är något skumt med garaget, kan inte lägga upp bilder från telefonen nu !
det har jag inte kunnat på länge, men det går om du väljer ladda upp foto & sen tar ett nytt foto via uppladdningen. jag har skapat en fråga för längesen utan resultat, om du mfl hakar på i den kanske dom ordnar det? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=289562
hittade felet det var min telefon som det fattades en uppdatering på men jag håller med det funkade inte felfritt nu heller