nått du skulle kunna göra är att lacka renault märkerna i svart så du får lite helhet i bilen Det är billigt och en sak som man kan göra för att snygga till lite Ett tips är att köpa svart plasti dip och lacka
Jag tycker faktiskt de klär sig ganska bra, är lite sugen på att stickerbomba något dock.. Typ ifall man köper en riktig skrot-huv och wrappar eller något lätt bytt ju hur går det med din bil förresten?
aafan
Min bil är på verkstaden nu så dom ska kolla så allt ligger rätt vid drivaxeln och sen så ska dom fylla olja osv.
Så den är nog klar tills imorn
Läppen på din bil vart redigt nice, helt klart värt!
nått du skulle kunna göra är att lacka renault märkerna i svart så du får lite helhet i bilen Det är billigt och en sak som man kan göra för att snygga till lite Ett tips är att köpa svart plasti dip och lacka
Jag tycker faktiskt de klär sig ganska bra, är lite sugen på att stickerbomba något dock.. Typ ifall man köper en riktig skrot-huv och wrappar eller något lätt bytt ju hur går det med din bil förresten?
aafan
Min bil är på verkstaden nu så dom ska kolla så allt ligger rätt vid drivaxeln och sen så ska dom fylla olja osv.
Så den är nog klar tills imorn
Läppen på din bil vart redigt nice, helt klart värt!
Släng dit en liten miniantenn annars? eller på plockar du bort den helt och sätter i en gummiplugg bara
Ser ut att ha precis lagom höjd fram nu med Det är bara bak kvar, men ja, jag minns varför den inte är lägre än så än
Ja det skulle man ju faktiskt kunna, finns ju vissa som är riktigt grymma
Jag vill fan ha den lägre, tror att jag kan gå ner någon mm fram, och hur det blir med däck/fälgar har jag inte bestämt ännu, just nu letar jag efter rätt kap på blocket skulle inte banga på breddade 13" och DÅ kan den ju bli låg
Bak behöver jag ca 20-25mm spacers för att komma ut från fjädern, hoppas lönen denna månaden smakar bra