1 grad är väldigt lite.. så kör på på 1.5 så kommer det nog bli riktigt snyggt precis som resten av bilen
Hey jag håller på med shimsen i skrivande stund och jag körde på 1.5 grad och smack, det är precis samma poke fram och bak nu även om jag har 8" bak och 7" fram, blir skitbra detta! update med bilder kommer när jag är klar, nya däck och hjulinställning på måndag morgon bokad!
Hey jag håller på med shimsen i skrivande stund och jag körde på 1.5 grad och smack, det är precis samma poke fram och bak nu även om jag har 8" bak och 7" fram, blir skitbra detta! update med bilder kommer när jag är klar, nya däck och hjulinställning på måndag morgon bokad!
Haha sedär!!! Jo nu får du skynda dig, vi vill fan se!
Haha sedär!!! Jo nu får du skynda dig, vi vill fan se!
Så såhär ser det ut just nu sänkning i röven behövs dock Hade 1.5 grad nu, svårt att visa på bild (speciellt när det är taget med en iphone) men det syns mer i verkligheten Så nu är det nya däck, hjulinställning och sänkning i röven och montera mina 3000k xenon-lampor i dimljusen. Ska bli skönt att få den "klar"
ser ju hur bra ut som helst men vet ej om de e bilden men den ser lite hög ut bakifrån ännu
Den ÄR hög bak ännu nu har jag 195/50 däck, men på måndag blir det 185/45 så förhoppningsvis blir jag av med mitt "mexiflush-stuk" och får mönstret att ligga innanför och då ska jag helst kunna sänka mer utan att det skaver sönder mina däck, däcken som sitter på nu är helt sönderslaktade
Filip: menar du justeringensbrickan på coilsen? Grejen är den att mina bakre fjädrar är sorgligt mjuka så att jag kan inte sänka den för mycket för då studsar det ner och skär upp mina däck haha.. Hoppas därför på att få in mönstret nu så att det inte ska skava, ev valsa bort regn-listen och ev kapa bort en kant inne i skärmkanten som är svinvass
Jevil: detta var Max negativ camber på tabellen, antar att det inte gick mer då detta egentligen var en sorts produkt som ska rätta till felaktig camber osv med tanke på att jag inte kan justera annars sen har jag nog Max 1mm mellan däck och dämpare nu hade gärna haft mer camber annars men twingo's hjulhus är SMÅÅ
Filip: menar du justeringensbrickan på coilsen? Grejen är den att mina bakre fjädrar är sorgligt mjuka så att jag kan inte sänka den för mycket för då studsar det ner och skär upp mina däck haha.. Hoppas därför på att få in mönstret nu så att det inte ska skava, ev valsa bort regn-listen och ev kapa bort en kant inne i skärmkanten som är svinvass
Jevil: detta var Max negativ camber på tabellen, antar att det inte gick mer då detta egentligen var en sorts produkt som ska rätta till felaktig camber osv med tanke på att jag inte kan justera annars sen har jag nog Max 1mm mellan däck och dämpare nu hade gärna haft mer camber annars men twingo's hjulhus är SMÅÅ
Ja precis det jag menar hum okej, köp dig en gummi hammare och slå in fanskapet! Haha
Ja precis det jag menar hum okej, köp dig en gummi hammare och slå in fanskapet! Haha
Aa, jag får skära bort den vassa kanten och banka in regnlisten, allt återstår att se på måndagen de nya däcken!
Nej allvar?! Hade ju varit kanoners passar det på mitt centrummått 4/100 då eller den är typ "universal"?
Jag har också en vals men du bor 30mil ifrån så blir lite jobbigt å låna ut den haha Ja en vals passar alla bultmönster.
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!