blev ju hur nice som helst! tur att du inte köpte bbs centrum till fälgarna;D finns inge värre en folk som sätter bbs märke på fälgar som inte är bbs:) kommer bli en bra sommar 2014 tror jag:) keep up the good work!
blev ju hur nice som helst! tur att du inte köpte bbs centrum till fälgarna;D finns inge värre en folk som sätter bbs märke på fälgar som inte är bbs:) kommer bli en bra sommar 2014 tror jag:) keep up the good work!
Tyckte också det blev riktigt bra! Tur jag köpte Renault centrum då! Tror också det blir en bra sommar! Tack så mycket
Bilen är onormalt hög nu, bara för att fjädrarna inte ska sitta löst när den hissas upp på bes imorgon.. hållt på att göra den besiktningsklar idag, så imorgon ska den NER och tillbaks med xenon-ljusena osv!
Jag har en ny idé, som mest troligt kommer ske inom det kortaste om den rullar igenom bes vill säga
Just nu har jag SUFLETT, vad tros om elektriskt panorama-tak? har hittat ett BILLIGT
Tror det kommer bli mycket snyggare till bilens svarta lack än det gråa tyg-taket jag har nu, vad tror ni?
Ansolut! Glastaket på Twingo är för övrigt ett av de största glastaken man kan hitta. Finns några stora bilar med större, men det är faktiskt få "normala" bilar som har så långt tak som en Twingo
Blir skitbra med glastak på din.. Hoppas det är samma fästpunkter bara..
Ansolut! Glastaket på Twingo är för övrigt ett av de största glastaken man kan hitta. Finns några stora bilar med större, men det är faktiskt få "normala" bilar som har så långt tak som en Twingo
Blir skitbra med glastak på din.. Hoppas det är samma fästpunkter bara..
Bumblebi skrev:
Kör på det Gissar på att det är ett av taken som ligger till salu på oijoij?
Blir nog så!
Faktiskt så finns detta glastaket lokalt och jag och en polare har tittat på det och det är precis samma mått och samma fästpunkter ser det ut att vara, så det är mest troligt bolt off -> bolt on förvisso får man koppla lite el men det ska väl gå!
Goood Lack! Kommer nog bli coolt med det taket, speciellt eftersom din bil är svart så kommer det bli en diskret men fräck detalj
_Hast_ skrev:
Rillependent skrev:
BESIKTNING snart...
wish me luck..
Jag hade idag! Fick en 2a på ljusinställning sen lite glapp i stötdämparen och att en bromsslang låg dumt till, allting är redan fixat så lycka till
Tack guys! Tror också det kan bli bra
Hast; Ställde de inte in det till dig? Det brukar de göra till mig Var det att coilsen var för lågt ställda? Har höjt upp min som tusan
Dom försökte men lyckades inte, men jag kunde ställa in de hemma så tar med mig verktyg när jag drar dit på efterkontroll imorgon och klagar dom då så ställer jag in det
Nej coilsen är maxxade för att dom inte ska glappa
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Goood Lack! Kommer nog bli coolt med det taket, speciellt eftersom din bil är svart så kommer det bli en diskret men fräck detalj
_Hast_ skrev:
Jag hade idag! Fick en 2a på ljusinställning sen lite glapp i stötdämparen och att en bromsslang låg dumt till, allting är redan fixat så lycka till
Tack guys! Tror också det kan bli bra
Hast; Ställde de inte in det till dig? Det brukar de göra till mig Var det att coilsen var för lågt ställda? Har höjt upp min som tusan
Dom försökte men lyckades inte, men jag kunde ställa in de hemma så tar med mig verktyg när jag drar dit på efterkontroll imorgon och klagar dom då så ställer jag in det
Nej coilsen är maxxade för att dom inte ska glappa
Jaha okej! Vad berodde glappet då på? Skönt ändå att det var så enkla 2;or ju
Fjäderbenet glappade lite, jag hade dragit åt det hårt när jag bytte över till coils men nu hade de släppt lite när jag kört lite men nu är det åtgärdat Men jag kör ju utan hjälpfjädrar så när dom höjde upp bilen bad jag en bön att fjädrarna stannade där dom var
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Fjäderbenet glappade lite, jag hade dragit åt det hårt när jag bytte över till coils men nu hade de släppt lite när jag kört lite men nu är det åtgärdat Men jag kör ju utan hjälpfjädrar så när dom höjde upp bilen bad jag en bön att fjädrarna stannade där dom var
Jaha jaja! Jag kör ju med TA och de har inga hjälpfjädrar så jag fick höja rättså rejält, bilen ser ut som en monster-truck nu, ni får inte se bild på det Update'ar hur det går sen!