3197
Sök

Twingo - Slammed & Stanced | Takeyari-pipes 31/8 !!! :)

Low n' loud! Stance'ad, slammad & högljudd twingo. Ljudbygge pågår!

358 495 Visningar
Projektet avslutat 1 september 2015
948 Inlägg
29 mars 2014
Trådstartare
spokenratt skrev:
Läckert blev det!

Daww3 skrev:
Fan va ballt de kommer bli! Topp! Jag tycker om renault sport kapslarna smile Släng på fälgarna på bilen nuu!

Tack! big_smile
Fälgarna är på wink
https://www1.garaget.org/gallery/images/179/178136/178136-9b977f39646a8be4b8116c629ad5b5a4_large.jpg
Senast redigerat av Rillependent (29 mars 2014)

Volkswagen Polo 6r 2010 OEM+
PROJEKT-TRÅDEN

Fordonsmekaniker
342 Inlägg
948 Inlägg
29 mars 2014
Trådstartare
Tackar!
Kör update imorgon istället, med nya idéer och resultatsbilder! smile

PROJEKT-TRÅDEN

223 Inlägg
30 mars 2014

Ballt!!

Keep calm and wrap your car!
kolla in mitt projekt helfoliering av twingo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=280351/

|Make Low Not War|
119 Inlägg
30 mars 2014
blev ju hur nice som helst!big_smile tur att du inte köpte bbs centrum till fälgarna;D finns inge värre en folk som sätter bbs märke på fälgar som inte är bbs:) kommer bli en bra sommar 2014 tror jag:) keep up the good work!smile

Tailored Squad | same ambition different style

948 Inlägg
30 mars 2014
Trådstartare
alex47 skrev:
blev ju hur nice som helst!big_smile tur att du inte köpte bbs centrum till fälgarna;D finns inge värre en folk som sätter bbs märke på fälgar som inte är bbs:) kommer bli en bra sommar 2014 tror jag:) keep up the good work!smile

Tyckte också det blev riktigt bra! smile
Tur jag köpte Renault centrum då!
Tror också det blir en bra sommar!
Tack så mycket big_smile

PROJEKT-TRÅDEN

948 Inlägg
30 mars 2014
Trådstartare
Update! utan bilder..

Bilen är onormalt hög nu, bara för att fjädrarna inte ska sitta löst när den hissas upp på bes imorgon.. sad
hållt på att göra den besiktningsklar idag, så imorgon ska den NER och tillbaks med xenon-ljusena osv! smile

Jag har en ny idé, som mest troligt kommer ske inom det kortaste om den rullar igenom bes vill säga big_smile

Just nu har jag SUFLETT, vad tros om elektriskt panorama-tak? big_smile har hittat ett BILLIGT big_smile
http://en.mallorca-zero.com/images/bildbig.php?id=1355
http://activehiclestyles.files.wordpress.com/2012/12/twingo-panorama.jpg?w=500
http://ipocars.com/imgs/a/g/i/n/r/renault__twingo_1_2_16v_initial_panoramic_leather_air_ser_2001_7_lgw.jpg
http://ipocars.com/imgs/a/g/j/d/y/renault__twingo_1_2_initial_leather__air__panorama_roof__abs_2004_2_lgw.jpg

Tror det kommer bli mycket snyggare till bilens svarta lack än det gråa tyg-taket jag har nu, vad tror ni? smile

PROJEKT-TRÅDEN

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
30 mars 2014
Kör på det!.Fett credigt!

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

463 Inlägg
31 mars 2014
Ansolut! Glastaket på Twingo är för övrigt ett av de största glastaken man kan hitta. Finns några stora bilar med större, men det är faktiskt få "normala" bilar som har så långt tak som en Twingo wink

Blir skitbra med glastak på din.. Hoppas det är samma fästpunkter bara..

301 Inlägg
31 mars 2014
Kör på det big_smile Gissar på att det är ett av taken som ligger till salu på oijoij? tongue

If there's a will there's a way :)

948 Inlägg
31 mars 2014
Trådstartare
Lillkanto skrev:
Kör på det!.Fett credigt!

habomaster skrev:
Ansolut! Glastaket på Twingo är för övrigt ett av de största glastaken man kan hitta. Finns några stora bilar med större, men det är faktiskt få "normala" bilar som har så långt tak som en Twingo wink

Blir skitbra med glastak på din.. Hoppas det är samma fästpunkter bara..

Bumblebi skrev:
Kör på det big_smile Gissar på att det är ett av taken som ligger till salu på oijoij? tongue

Blir nog så! big_smile

Faktiskt så finns detta glastaket lokalt och jag och en polare har tittat på det och det är precis samma mått och samma fästpunkter ser det ut att vara, så det är mest troligt bolt off -> bolt on big_smile förvisso får man koppla lite el men det ska väl gå! wink

PROJEKT-TRÅDEN

948 Inlägg
31 mars 2014
Trådstartare
BESIKTNING snart...

wish me luck..

PROJEKT-TRÅDEN

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
31 mars 2014
Goood Lack! smile Kommer nog bli coolt med det taket, speciellt eftersom din bil är svart så kommer det bli en diskret men fräck detalj smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

That Shit Cray
1 087 Inlägg
31 mars 2014
Rillependent skrev:
BESIKTNING snart...

wish me luck..

Jag hade idag! Fick en 2a på ljusinställning sen lite glapp i stötdämparen och att en bromsslang låg dumt till, allting är redan fixat så lycka till wink

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

948 Inlägg
31 mars 2014
Trådstartare
figge_stunter skrev:
Goood Lack! smile Kommer nog bli coolt med det taket, speciellt eftersom din bil är svart så kommer det bli en diskret men fräck detalj smile

_Hast_ skrev:
Rillependent skrev:
BESIKTNING snart...

wish me luck..

Jag hade idag! Fick en 2a på ljusinställning sen lite glapp i stötdämparen och att en bromsslang låg dumt till, allting är redan fixat så lycka till wink

Tack guys!
Tror också det kan bli bra smile

Hast;
Ställde de inte in det till dig? Det brukar de göra till mig yikes
Var det att coilsen var för lågt ställda? Har höjt upp min som tusan big_smile

PROJEKT-TRÅDEN

That Shit Cray
1 087 Inlägg
31 mars 2014
Rillependent skrev:
figge_stunter skrev:

_Hast_ skrev:
Rillependent skrev:
BESIKTNING snart...

wish me luck..

Tack guys!

Hast;

Dom försökte men lyckades inte, men jag kunde ställa in de hemma så tar med mig verktyg när jag drar dit på efterkontroll imorgon och klagar dom då så ställer jag in det smile

Nej coilsen är maxxade för att dom inte ska glappa lol

Insta @ HAST

948 Inlägg
31 mars 2014
Trådstartare
_Hast_ skrev:
Rillependent skrev:
figge_stunter skrev:

_Hast_ skrev:

Tack guys!

Hast;

Dom försökte men lyckades inte, men jag kunde ställa in de hemma så tar med mig verktyg när jag drar dit på efterkontroll imorgon och klagar dom då så ställer jag in det smile

Nej coilsen är maxxade för att dom inte ska glappa lol

Jaha okej! smile
Vad berodde glappet då på?
Skönt ändå att det var så enkla 2;or ju smile

PROJEKT-TRÅDEN

That Shit Cray
1 087 Inlägg
31 mars 2014
Rillependent skrev:
Jaha okej! smile

Fjäderbenet glappade lite, jag hade dragit åt det hårt när jag bytte över till coils men nu hade de släppt lite när jag kört lite men nu är det åtgärdat smile
Men jag kör ju utan hjälpfjädrar så när dom höjde upp bilen bad jag en bön att fjädrarna stannade där dom var tongue

Insta @ HAST

948 Inlägg
31 mars 2014
Trådstartare
_Hast_ skrev:
Rillependent skrev:
Jaha okej! smile

Fjäderbenet glappade lite, jag hade dragit åt det hårt när jag bytte över till coils men nu hade de släppt lite när jag kört lite men nu är det åtgärdat smile
Men jag kör ju utan hjälpfjädrar så när dom höjde upp bilen bad jag en bön att fjädrarna stannade där dom var tongue

Jaha jaja!
Jag kör ju med TA och de har inga hjälpfjädrar så jag fick höja rättså rejält, bilen ser ut som en monster-truck nu, ni får inte se bild på det lol
Update'ar hur det går sen! wink

PROJEKT-TRÅDEN

Sök