Grymt ju :0 !!!! Taket ??? Finns de vissa modeller med sånt glastak eller ? Det är underbart när man får tag i något som är billigt vilket 400 låter som Blev kanongrymt ! Själv har jag idėtorka
Grymt ju :0 !!!! Taket ??? Finns de vissa modeller med sånt glastak eller ? Det är underbart när man får tag i något som är billigt vilket 400 låter som Blev kanongrymt ! Själv har jag idėtorka
Tack blev riktigt nöjd!
Ja det var kanon, sitter original på vissa twingos och jag hade turen att hitta en twingo på returbilen med just ett sånt tak, vad är oddsen för det typ? Haha 400kr är ingenting! Folk säljer ju den vanliga sufletten dyrare
Tack blev riktigt nöjd!
Ja det var kanon, sitter original på vissa twingos och jag hade turen att hitta en twingo på returbilen med just ett sånt tak, vad är oddsen för det typ? Haha 400kr är ingenting! Folk säljer ju den vanliga sufletten dyrare
Kul att ni gillade det!
Kul när man gör kapp å är det en cupra läpp mitt seat öga skådar
såg din bil i kallinge sjuukt fet men det var ju massor med luft under
Tack som fan nja den ser högre ut i fronten nu med cupra läppen men markfrigången är Max 3 cm typ under sumpen och bak ser du ju på bilderna att det inte går att få ner mer, kommer bli bättre när jag gjort lite förändringar på sidorna och fram!
Blev riktigt jäkla bra med panorama-taket! Lånade för ett tag sen en Pegga med just ett panoramatak och jäklar vad ljus och rymlig kupén kändes i den! :o
Blev riktigt jäkla bra med panorama-taket! Lånade för ett tag sen en Pegga med just ett panoramatak och jäklar vad ljus och rymlig kupén kändes i den! :o
Tack! Det känns riktigt trevligt och blev sjukt mycket snyggare imo
Seat måste undra varför det går åt så många Cupra R läppar lol. Verkar ju passa på massvis med bilar. Har en själv. 400 spänn har jag för mig direkt från handlarn
Seat måste undra varför det går åt så många Cupra R läppar lol. Verkar ju passa på massvis med bilar. Har en själv. 400 spänn har jag för mig direkt från handlarn
Tackar så mycket! Kul att ni gillar det, ökar motivationen!
Haha ja, köpte min från vw, han undrade lite när han frågade efter regnummer och jag sa att jag skulle ha den på en twingo men den passar ju svinbra på alla bilar, lite synd att den inte är lite "lägre" bara, fick mer avstånd mellan front och asfalt nu tyvärr men ska prova förlänga den lite på ett sätt