Nya designen är åt helvete men frågan är om det är så mycket bättre att åka runt med en risig sliten gammal skylt heller. En regskylt i perfekt skick är en sån där detalj som höjer helhetsintrycket mer än man tror.
Bara att invänta nästa designbyte antar jag Enda trösten är väl att den lilla skylten såg ganska ok ut i verkligheten iaf.
Har aldrig förstått mig på besattheten med skyltarna. Visst har man en vintage eller någon annan extrem bil så kan jag förstå, men att köra en standardkärra och klaga över hur fula skyltarna är tycker jag bara är så jävla löjligt.
Har haft bilar med blandade skyltar. Tycker faktiskt en plastskyllt kan vara snygg om de är fräscha vilket större delen inte är dock. Annars så är klart den gamla skylten som försvann vid årsskiftet en av de snyggare. Vart samma tjat om skatte märket. men när skattemärke gropen försvann så blev det riktigt stilrent! Synd att man inte har några i reserv.
Jag var dum nog att jag inte beställde nya plåtar till 240:in innan dom försvann. Vill ju inte ha dessa fula tingestar med EU stämplat på dom!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag var dum nog att jag inte beställde nya plåtar till 240:in innan dom försvann. Vill ju inte ha dessa fula tingestar med EU stämplat på dom!
eu märket må vara på en brukhäck tycker jag,, tycker den nya typen är sämre å fulare,, mer svåravläst å grötig,, men men som endel säger man vänjer sig,,
obs förstår dig på en 240
i höstas när jag bytte framskylt så bytte jag bara den och till en utan eu märke, OBS jag har kvar plastskylten bak från 1996
eu märket må vara på en brukhäck tycker jag,, tycker den nya typen är sämre å fulare,, mer svåravläst å grötig,, men men som endel säger man vänjer sig,,
obs förstår dig på en 240
i höstas när jag bytte framskylt så bytte jag bara den och till en utan eu märke, OBS jag har kvar plastskylten bak från 1996
Stiligt, haha. Mjo, nu använder jag ju dock inte 240:in som en brukis..men förstår din poäng.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Beställde nya "gamla" Usa-skyltar på funplate. Tycker att de nya ser skitkonstiga ut.
Harry Haffa ser nog lätt skillnad på dom och "riktiga".
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Beställde nya "gamla" Usa-skyltar på funplate. Tycker att de nya ser skitkonstiga ut.
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
/Benny