Volvo pv444 1957 Custom plåtbredning B20 turbo med luftfjädring Sidan 65 svetsa rikta och spackling påbörjad.
Vart sugen på en pv vintern 2013 ett projekt som skulle bli en snygg sommarbil. Har nu bestämt mig för att göra en projekt tråd av bilderna och bygget så ni kan följa vad som händer. Det mesta byggs om eller justeras efter mina... Visa mer
Kul projekt! Du verkar gå tillväga på rätt sätt...både med blästring och ordentligt med svetsprimer, många som missar på det senare speciellt! Bra årgång också! Lycka till!
Kul projekt! Du verkar gå tillväga på rätt sätt...både med blästring och ordentligt med svetsprimer, många som missar på det senare speciellt! Bra årgång också! Lycka till!
Roligt du gillar det Jo känns så himla bra med blästrat Rostskydd kan man aldrig få för mycket utav
Jo hell rätt årsmodell så nöjd det vart den årsmodelen såhär i efterhand
roligt du hänger på snart drar jag igång med byggandet igen för nu är sommarjobandet över
Hejsan alla kära följare hänt och händer en hel del. Bara inte orkat ta ur tummen och uppdatera det kommer komma uppdatering när jag får tid för det. Tror ni vet hur mycket tid det tar att uppdatera och hålla igång en projekt tråd kanske varit lite tråkigt nu men ska bli bättre.
Kul att se ett så omfattande projekt på en PV, det är inte ofta! Ser ut att bli grymt bra! Sen hoppas man ju på en massa balla custom trix också! Och lågt skall det va..
Kul att se ett så omfattande projekt på en PV, det är inte ofta! Ser ut att bli grymt bra! Sen hoppas man ju på en massa balla custom trix också! Och lågt skall det va..
Thanks Ja endel hyss blir det nog på den till original nissarnas förtjusning eller något sådant haha Börjat med montering av 140 framvagn med en insänkning på 10 cm i ramsnokarna fram sen får vi se om det blir lågt nog sen annars blir det kanske luftfjädring på den faktiskt
Kommer updates här i framtiden har mycket bilder faktiskt. Ska ladda in på datorn och upp på projekt tråden så det blir lite fart i tråden igen.
gött jobb erik! du e singel va ? med tanke på allt vettigt du får gjort te skillnad från en annan vill ha mer bilder
Väldigt snyggt jobbat. Tummen upp
Tackar tackar båda två
Är singel och en väldigt schyst farsa så jo blir endel gjort då Du har väll 3 flickvänner du eller någe sånt som endast hinner byta några lampor? Kunde inte låta bli
gött jobb erik! du e singel va ? med tanke på allt vettigt du får gjort te skillnad från en annan vill ha mer bilder
Väldigt snyggt jobbat. Tummen upp
Tackar tackar båda två
Är singel och en väldigt schyst farsa så jo blir endel gjort då Du har väll 3 flickvänner du eller någe sånt som endast hinner byta några lampor? Kunde inte låta bli
haha nedu räcker med en för att bli upptagen på fritiden