En Cheva 55a har man alltid drömt om, men...nu har det blivit verklighet! Med mitt tycke o smak ska denna förvandlas till en old school gasser! Det kommer bjudas på bl.a tunnelram, fenderwell , och uppskurna hjulhus ! Jag hoppas... Visa mer
Tack för sparkarna Jag har motorblocket löst nu, och ska ner på borrning. När det är klart, så bygger jag på 4 motorer samtidigt!
Hansen racing undrar varje gång jag beställer något, gånger fyra ! Hahahahaaa Jag ska väl ta o bygga lite dörrpaneler osv. Det blir inget baksäte, så buren hamnar där oxå.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
23 september 2013
Tumbleweed skrev:
Tack för sparkarna Jag har motorblocket löst nu, och ska ner på borrning. När det är klart, så bygger jag på 4 motorer samtidigt!
Hansen racing undrar varje gång jag beställer något, gånger fyra ! Hahahahaaa Jag ska väl ta o bygga lite dörrpaneler osv. Det blir inget baksäte, så buren hamnar där oxå.
Ha d gött!!
härligt jobbat, blir kostsamma beställningar om du köper x4 hela tiden
Ha d gött!!
JOtack hehe,, bara lyftare 16x4 gånger 53kr...
men d blir nog bygge på allvar på 3 av dom, för den sista vet jag inte vad jag ska ha till. det får bli som en tavla, fast roligare
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
23 september 2013
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Tumbleweed skrev:
Ha d gött!!
JOtack hehe,, bara lyftare 16x4 gånger 53kr...
men d blir nog bygge på allvar på 3 av dom, för den sista vet jag inte vad jag ska ha till. det får bli som en tavla, fast roligare