Härligt projekt Skönt att transportstyrelsen gick med på liten skylt Inte lika tillmötesgående när det gäller min bil Ang att fästa skylten, ta butylgummi(stavningen?) funkar kalas bra. bara att dra bort när du vill och sen sätta tillbaka Har det på Dodgen och det sitter än idag
Härligt projekt Skönt att transportstyrelsen gick med på liten skylt Inte lika tillmötesgående när det gäller min bil Ang att fästa skylten, ta butylgummi(stavningen?) funkar kalas bra. bara att dra bort när du vill och sen sätta tillbaka Har det på Dodgen och det sitter än idag
Tackar! känns ju som att det borde vara enklare på din bil då den t.o.m. finns i USA, Caddy finns ju inte i USA ändå trodde dom att jag hade beställt en baklucka därifrån. :p
Tack så mycket för dom bra förslagen
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Innan den åker ner på backen ska jag leka av mig lite med den! Jag och en kompis blev impulsiva igår och modifierade utblåset lite så nu har bilen utan tvekan fått en ökan på 100000hästkrafter!
Tror ni mig inte så titta på filmen och se märket (inte plural, ett märke) som den lämnade på marken!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Skoj att så många följer! Och eftersom ni gör det ska ni väl få en uppdatering Jag har pratat med SC Styling och sänkningen är nog här om 1-2veckor, tillsammans med svarta Touran strålkastare och en svart Touran grill, för jag har ju faktiskt en Touran front nu! Fronten är dock inte färdig, jag håller på just nu att lägga igen hålen efter spolarna till strålkastarna och hålet för bogseringskroken. Sen ska den in på lack! Slängt i en Wolfsburg växelspaksknopp med.
Test monterade fronten med och mot förmodan så passade den utan några som helst problem. Skruvhål och allt var precis som det skulle!
Behöver eran hjälp med lite beslut! Touran fronten ska ju piffas upp lite, frågan är då om den nedre delen (det som är matt svart) ska bytas ut mot en annan, eller om man ska sätta en läpp på original fronten. Hela fronten kommer lackas i vilket fall. Sen ska man ha bh på huven eller inte?
Rieger spoiler
R-Line spoiler
Cup läpp
To bh or not to bh?