Ryck ur säkringen till dimljusen! Jobbar själv med besiktning och brukar säga till kunderna att plocka bort säkringen om dem känner sig osäkra på ljusinställningen på dimljuset fram.
Kan tyvärr inte se en ända bild men hoppas att den är i fint skick iallafall
Ryck ur säkringen till dimljusen! Jobbar själv med besiktning och brukar säga till kunderna att plocka bort säkringen om dem känner sig osäkra på ljusinställningen på dimljuset fram.
/Jesper
Nu skall bilderna funka igen...
Jasså, det är inte ett krav att de skall fungera om de finns där?
/Jesper
Grattis! Nej klassiskt det där med dimljus. Har kört LED oftast i mina vilket ger felaktig ljusbild så har bara ryckt säkringen för varje besiktning. Var till och med en besiktningsgubbe som tipsade mig om det då jag försökte köra igenom med LED första gången. "Åk iväg en liten sväng du, du vet att att dimljusen inte behöver vara i funktion" sa han till mig och blinkade med ögat, haha.
/Jesper
Grattis! Nej klassiskt det där med dimljus. Har kört LED oftast i mina vilket ger felaktig ljusbild så har bara ryckt säkringen för varje besiktning. Var till och med en besiktningsgubbe som tipsade mig om det då jag försökte köra igenom med LED första gången. "Åk iväg en liten sväng du, du vet att att dimljusen inte behöver vara i funktion" sa han till mig och blinkade med ögat, haha.
Precis som jag också sa nu Det är igentligen en skit sak att hänga upp sig på men i.om att det är mitt jobb så måste ju även jag rätta mig efter regler.
Ser inte heller bilderna ... när du fått igång länkarna så prova att lägga dom här innom [img]DIN LÄNK[/img] så läggs dom som bilder här istället för en länk man skall klicka på !
Ser inte heller bilderna ... när du fått igång länkarna så prova att lägga dom här innom DIN LÄNK så läggs dom som bilder här istället för en länk man skall klicka på !
Inga fel på mina HTML-kunskaper, men Fortum har en brand i en tunnel under Birka/Vasastan, resulterade i att jag blev utan TV och internet igår kväll, så servern är utan uppkoppling...
Inga fel på mina HTML-kunskaper, men Fortum har en brand i en tunnel under Birka/Vasastan, resulterade i att jag blev utan TV och internet igår kväll, så servern är utan uppkoppling...
Jaha, var det det som hänt hemma, jag undrade varför inget fungerade vid frukost igår.
F.ö är jag sugen på ett avgasklipp! Lycka till, och jag fortsätter följa
Jaha, var det det som hänt hemma, jag undrade varför inget fungerade vid frukost igår.
Ett avgasklipp skall man väl kunna åstadkomma, det är ju inte direkt så man smyger sig på någon...
Senaste infon: Uppdatering 2013-09-26, 12.30 Arbetet med att säkra utrymmet där vår underleverantörs fibrer finns pågår fortfarande. Vi har under natten och förmiddagen jobbat med att leda om trafik i den omfattning det är möjligt för att på så sätt få igång tjänsterna för så många kunder som möjligt. Beräknad klartid är 2013-09-27 12:00
Jaså, du ska vinterköra din? Det är ett helsike att få tag på fälgar som passar över skivorna och Brembo-oken kan jag lova. Min polare var till en firma och testade 18 st fälgar utan framgång. Till slut hittade ett par 18" som passade.
Jaså, du ska vinterköra din? Det är ett helsike att få tag på fälgar som passar över skivorna och Brembo-oken kan jag lova. Min polare var till en firma och testade 18 st fälgar utan framgång. Till slut hittade ett par 18" som passade.
Ingen aning vad jag ska göra faktiskt, kanske enklast kränga av sommarsulorna.
Fan packvänliga de där alltså! Hunnit njuta nåt av den? Snart dags för avställning på min. Ska också köra oljebyte på min, tänkte beställa Mobil1 0W-40 från Tyskland. Liiite skillnad på pris om man säger så.
Fan packvänliga de där alltså! Hunnit njuta nåt av den? Snart dags för avställning på min. Ska också köra oljebyte på min, tänkte beställa Mobil1 0W-40 från Tyskland. Liiite skillnad på pris om man säger så.
Inga problem att packa i...
Hittat något bra pris? Jag köper 20l för typ 1000:-