Helvete vad snygg den är ! en helt perfekt V70 R i mina ögon, saffran färgen är ju inte dum den heller
Tack! Vad har du för sänkning? min v70 är lagom låg bak men i fram är den väldigt hög
Det sitter bc colivers. Bottnat bak! Så fundera på att köra kapade sänkfjädrar bak istället och sen bara använda colivers stötdämparen bak. Fram kan jag sänka mycket mer. Bara kasst att man inte kan sänka mer bak:/
Vart bra med fälgarna, dessutom riktigt bra höjd i fram tycker jag! Kör du med innerskärmar?
Nu mera trasiga inneskärmar. Ska plocka bort dom. Lägga underedsmassa elr nått så det skyddar bättre. Även valsat lite. Men ska nog börja pilla med cambern så kan jag få ner den lite till utan det bli okörbart. Kör endå bara på sommaren med bilen.
Vart bra med fälgarna, dessutom riktigt bra höjd i fram tycker jag! Kör du med innerskärmar?
Nu mera trasiga inneskärmar. Ska plocka bort dom. Lägga underedsmassa elr nått så det skyddar bättre. Även valsat lite. Men ska nog börja pilla med cambern så kan jag få ner den lite till utan det bli okörbart. Kör endå bara på sommaren med bilen.
Haha jo det där med innerskärmar är överskattat, bytte mina för 1 vecka sen och nu är dom sopslut. Kommer tyvärr in mycket skit i motorutrymmet och vid instegen i dörrarna om man kör utan, körde utan på dieseln ett tag.
Haha jo det där med innerskärmar är överskattat, bytte mina för 1 vecka sen och nu är dom sopslut. Kommer tyvärr in mycket skit i motorutrymmet och vid instegen i dörrarna om man kör utan, körde utan på dieseln ett tag.
Prova att lägga dom över skärmbiten som är där inne i skärmen, Det har jag gjort just nu, Dock är ju mina rätt trasiga med så tar vid hård fjädringsväg.