2262
Sök

Volvo 855 T-gul T-5R STULEN!

324 Inlägg
9 juli 2013
KJensen skrev:
Får väl tyvärr meddela att bilen blev inlöst, men fick ett rättare pris för den. Men synd som fan ändå!

Nu får du berätta om dina tappra försök också, hur allt gick till sad

Forummoderator
26 339 Inlägg
9 juli 2013
KJensen skrev:
Får väl tyvärr meddela att bilen blev inlöst, men fick ett rättare pris för den. Men synd som fan ändå!

Tråkigt att höra förstås, men exakt varför blev den till slut inlöst?
Lacken gick väl att rädda, men vad var det mer?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

486 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
Mack skrev:
KJensen skrev:

Fick i stort sett svaret "ta pengarna eller behåll bilen och laga allt själv för egna pengar"

Forummoderator
26 339 Inlägg
9 juli 2013
KJensen skrev:
Mack skrev:
KJensen skrev:

Fick i stort sett svaret "ta pengarna eller behåll bilen och laga allt själv för egna pengar"

..Kul att få höra nåt sånt..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

94 Inlägg
9 juli 2013
Fan vad tråkigt! Snart inga kvar av dessa ikoner!

Lastbilsmekaniker
5 186 Inlägg
10 juli 2013
Försäkringbolag är jävligt fula märkte det när jag blev påkörd med en gammal bil jag hade dom ville inte betala nått nästan för den:/. Gött att du fick rätt bra för den då. Blir det en ny T-gul nu eller

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
10 juli 2013
Väldigt tråkigt.  Du kunde inte fått lite pengar och behållt bilen och fixat den då?

4 670 Inlägg
10 juli 2013
Vet du vart bilen kommer skickas "vilken skrot"?

Synd att en sådan bil fick gå denna väg. Som tidigare skrivits det finns inte speciellt många kvar längre. Varken T-Gul eller T-Röd

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
12 oktober 2013
Jag stötte på Din gamla bil idag. Står på Jönköpings bildemontering. Det mesta verkar finnas där. Fast gosakerna är plockade. Riktigt surt att få den stulen och ommålad. Den verkade faktiskt väldigt fin innan. Tog ett par bilder med brödrost till telefon när jag var där.

Den verkar dock inte finnas på JB's hemsida.

Refined
1 770 Inlägg
12 oktober 2013
Extrazz skrev:
Jag stötte på Din gamla bil idag. Står på Jönköpings bildemontering. Det mesta verkar finnas där. Fast gosakerna är plockade. Riktigt surt att få den stulen och ommålad. Den verkade faktiskt väldigt fin innan. Tog ett par bilder med brödrost till telefon när jag var där.

Fan va trist. Har du lagt upp bilderna nånstans än?

486 Inlägg
13 oktober 2013
Trådstartare
Extrazz skrev:

Jag har själv redan plockat delar från den till min nya där. Både dörr och skärmar, inredningen va redan borta närbjag kom dit.

486 Inlägg
13 oktober 2013
Trådstartare
Zwudda skrev:
Extrazz skrev:

Fan va trist. Har du lagt upp bilderna nånstans än?

Vilka bilder tänker du på?

2 452 Inlägg
13 oktober 2013
kan säga att dom hade rollat den svart bra,då jag köpte r-fronten samnt databoxen köptes o lite annat från bilen,var inte det lättaste o tvätta bort det svarta....

döden kommer tillbaka

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
13 oktober 2013
Blev två "bra" bilder med brödrosten till mobil.
Säg till om jag ska ta bort de.

Din var en import från italien va? Tror det finns mindre än 217 svensksålda Gula T-5r

http://i.imgur.com/JmGHZWy.jpg

http://i.imgur.com/JvNoziR.jpg

486 Inlägg
13 oktober 2013
Trådstartare
turbodeath skrev:
kan säga att dom hade rollat den svart bra,då jag köpte r-fronten samnt databoxen köptes o lite annat från bilen,var inte det lättaste o tvätta bort det svarta....

Jasså, jag köpte som sagt en dörr och skärmarna, va bara att spola av färgen med hetvatten tvätt:) om du köpte databoxen så kommer du bli besviken, den kommer inte från min bil, visste inte ens att någon lagt i en box. För jag sålde den mappade boxen till rydboholm racing.

486 Inlägg
13 oktober 2013
Trådstartare
Extrazz skrev:
Blev två "bra" bilder med brödrosten till mobil.
Säg till om jag ska ta bort de.

Din var en import från italien va? Tror det finns mindre än 217 svensksålda Gula T-5r

http://i.imgur.com/JmGHZWy.jpg

http://i.imgur.com/JvNoziR.jpg

Stämmer bra att de va en italien smile den jag har nu är sv såld smile

Lastbilsmekaniker
5 186 Inlägg
13 oktober 2013
ElTacoNacho skrev:
turbodeath skrev:

Jasså, jag köpte som sagt en dörr och skärmarna, va bara att spola av färgen med hetvatten tvätt:) om du köpte databoxen så kommer du bli besviken, den kommer inte från min bil, visste inte ens att någon lagt i en box. För jag sålde den mappade boxen till rydboholm racing.

Då hade jag rätt med färgen då att den skulle släppa lätt:P

6 738 Inlägg
13 oktober 2013
ElTacoNacho skrev:
turbodeath skrev:

du skulle provat att spola av hela bilen med hetvattentvätten innan du lämnade den ifrån dej tongue

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

486 Inlägg
13 oktober 2013
Trådstartare
Henkix skrev:
ElTacoNacho skrev:
turbodeath skrev:

du skulle provat att spola av hela bilen med hetvattentvätten innan du lämnade den ifrån dej tongue

Fick aldrig hem den. Åkte direkt till volvos skadeavdelning. Plus att motorn och inredning tog stryk.

2 452 Inlägg
13 oktober 2013
jo jag vet att det inte stämmer med nummret på den boxen som satt i när jag köpte den,dels var det en 134 box inget fel i det fast det chipet som satt i var ju inget o hurra för,så jag kan tänka mig att den tagit stryk...klart färgen släppte med hettvätt fast det tog tid....var nöjd ändå med köpet på grejerna....gav ju inte så mycket för grejerna när jag köpte .2 st r-frontar en databox o lite annat diverse så gav jag 1800 kr...

döden kommer tillbaka

Sök