Tre.. Höger och vänster lågnivå samt en remotekabel som startar steget.
Okej! Men höger och vänster lågnivåkabeln sitter väl oftast ihop? Då räknar jag det som en Sedan när jag tänker efter, borde det inte finnas lågnivåkablar med "inbyggt" remote? :-O
+ från steget till+ på batteri (glöm inte säkringen som ska sitta mellan batteriet och torped väggen) - från steget till - i karossen (tex en skruv i bagaget) Lågnivå från steget till lågnivå på sterion remote från steget till blå kabel på sterion (bukar stå rmt å steget) + och - kablar från steget till + och - på baslådan
+ från steget till+ på batteri (glöm inte säkringen som ska sitta mellan batteriet och torped väggen) - från steget till - i karossen (tex en skruv i bagaget) Lågnivå från steget till lågnivå på sterion remote från steget till blå kabel på sterion (bukar stå rmt å steget) + och - kablar från steget till + och - på baslådan
Det ska nog vara allt.
Är remotekabeln en speciell kabel eller bara en vanlig tunn kopparkabel?
Det ska nog vara allt.
Är remotekabeln en speciell kabel eller bara en vanlig tunn kopparkabel?
Tänk också på att dra strömkabeln och lågnivåkablarna så långt ifrån varandra som möjligt, kan ge störningar annars, jag har mina lågnivåkablar dragna under mittenkonsolen och strömkabeln längs förarsidan till skuffen. Går ju även att ha lågnivåkablarna dragna via passagerarsidan också, bara dom inte ligger på samma sida.