Har hyrt Kinnekulle Ring 15/7, heldag för gatbilar så massa körtid för den som vill prova eller justera sin kärra. Tänk bara på att det är 95dB som gäller så kolla över avgassystemet innan.
Kan väl fresta med några exempel med bilar som är klara. Porsche, M3, Opel Speedster, 240 Turbo, Megane RS, Focus RS, Civic Type-R och Diesel, S40, Golf GTI, GT-R, 325 Turbo, CRX, RCZ, Supra Turbo, 135 och annat gott!
Arrrrrrrrrrgggggg det är ju för fan en måndag hade hoppats det skulle vara på söndagen hade mer än gärna testad bilen men tyvärr jobbar kärringen och jag är hemme med ungerna själv trots semester?
sålänge ja får köra bil med min fot (ganska nyopererad) så kommer ja gärna å provar "nya" bilen hur många platser finns de? hue sent går de anmäla sej? såfort ja får klartecken från läkaren som opererade mej att ja får köra bil så anmäler ja mej om de fortfarande finns platts
de kan ja göra, såg de att de va veckan efter ja gått på cellgifter... så får se hur pigg ja ä då. men hör av mej såfort ja kan å vet något så får vi se hur de blir för min del