Helt OK lyx i denna.. har provat och ägt fler talet sköna finns med mycket utrustning (te.x gps elstolar osv)
pruta ner till 10 e inte omöjligt
Håller med här!
Jag haer en själv som jag köpte i vintras, trodde aldrig att en opel kunde vara så skön att åka och faktiskt så bra rent funktionellt, massa utrustning och det fungerar, och man åker sjukt bra i den.
Dessutom ska nog min (motvilligt) säljas
....annars om en opel inte duger så vore min rekommendation en bmw e34,e32,e39, börjar krypa ner runt 10000kr och mycket lyx, har man tur och hittar en e39 för 10k som allt funkar i så borde man slå till.
fler alternativ: volvo 960/s90, mb e-klass, volvo s80 (kan dyka upp för 10k), saab 9-5, audi a6/100
Bensinslukande stora bilar är inte eftertraktade alls. Kan även bli rätt dyra priser på reservdelar.
Men vad är då moderna bilar då t.ex Mercedes, BMW, Audi, Volvo? Dessa existerar exakt överallt. Vart man är befinner sig så ser man dom.
Hur menar du, att det är konstigt att en 90-talsbil är billigare än en modern MB, BMW, Audi eller Volvo? Kan det bero på att 90-talet är ungefär 20 år bort?
Bensinslukande stora bilar är inte eftertraktade alls. Kan även bli rätt dyra priser på reservdelar.
Men vad är då moderna bilar då t.ex Mercedes, BMW, Audi, Volvo? Dessa existerar exakt överallt. Vart man är befinner sig så ser man dom.
Hur menar du, att det är konstigt att en 90-talsbil är billigare än en modern MB, BMW, Audi eller Volvo? Kan det bero på att 90-talet är ungefär 20 år bort?
Nej. Om alla utgår efter ekonomi så bör man köra Pong på tre hjul. Folk kör nya bilar för dem är ute efter lyx och komfort. Men en gammal fullutrustad bil för 20 år sen är betydligt billigare och har samma komfort jämfört med en modern vanlig bil.
Nej. Om alla utgår efter ekonomi så bör man köra Pong på tre hjul. Folk kör nya bilar för dem är ute efter lyx och komfort. Men en gammal fullutrustad bil för 20 år sen är betydligt billigare och har samma komfort jämfört med en modern vanlig bil.