4105
Sök

M3 e46 Felsökning

27 Inlägg
12 juli 2013
Trådstartare
Hej allihopa  , jag bor i stockholm och jag känner inte så många bra BMW verkstad och vill att uppdatera min M3 data box och göra en felsökning, eller ska jag gå till BMW ?

MVH / Abbe

...has left the building...
4 474 Inlägg
12 juli 2013
Varför? Vad är problemet? BMW eller Bil & Motorteknik är de mest kunniga, båda lika dyra ungefär.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

27 Inlägg
12 juli 2013
Trådstartare
efter inspektion 2 känner att bilen går lite seg kanske jag känner fel men ingen konstigt ljud eller något konstigt det bara att jag e så känsligt och till uppdatering jag har startat om data boxen och tror att den sista uppdatering försvann och nu tar mer bränsle om jag ska jämföra med förut .

Tack Dawwe

DEVIL
1 171 Inlägg
12 juli 2013
Dmc skrev:
efter inspektion 2 känner att bilen går lite seg kanske jag känner fel men ingen konstigt ljud eller något konstigt det bara att jag e så känsligt och till uppdatering jag har startat om data boxen och tror att den sista uppdatering försvann och nu tar mer bränsle om jag ska jämföra med förut .

Tack Dawwe

Sälj din pizzaräzer istället, blir nog billigare!

bmw m power

...has left the building...
4 474 Inlägg
12 juli 2013
Du uppdaterar inget genom att "starta om boxen". Återställer möjligen vissa "adaptionsvärden". Läs ut eventuella felkoder så får du svart på vitt.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

27 Inlägg
13 juli 2013
Trådstartare
Legosoldaten skrev:
Dmc skrev:

Tack Dawwe

Sälj din pizzaräzer istället, blir nog billigare!

tack för din råd men ändå billigare till mig att behålla den wink

27 Inlägg
13 juli 2013
Trådstartare
Tack Dawwe
ska försöka hitta den smile

Sök