2857
Sök

Ombesiktning av Bmw E21 318i ang puls-air

12 Inlägg
19 juli 2013
Trådstartare
tjena, det är så här att när jag besikta bilen så fick jag en två på att mitt puls-air system var pluggat och att det inte fungera som de skulle, så jag undrar om man skulle kunna plocka bort det och plugga dem rören som kommer från grenröret. går det eller dem kommer klaga på att det inte finns och vill be mig sätta tillbaka. Och det är lite det som är problemet att jag inte kan de tongue

Bt
19 Inlägg
19 juli 2013
Det är en del av bilens utsläppsreglerande utrustning bilen är typad med den en gång i tiden så ska den sitta där.

"Racing in a honda is like the special olympics, Even if you win you are still retarded."

12 Inlägg
19 juli 2013
Trådstartare
Tpos skrev:
Det är en del av bilens utsläppsreglerande utrustning bilen är typad med den en gång i tiden så ska den sitta där.

okej, men besikta mina föräldrars bil utan egr och den gick igenom . men de kanske är sämre om de är en ombesiktning?

Bt
19 Inlägg
19 juli 2013
Inte alla som har koll på vad som är vad. Eller så hade man tur. För din bmw lär vara besiktad ett par ggr utan pul-air?

"Racing in a honda is like the special olympics, Even if you win you are still retarded."

12 Inlägg
19 juli 2013
Trådstartare
Tpos skrev:
Inte alla som har koll på vad som är vad. Eller så hade man tur. För din bmw lär vara besiktad ett par ggr utan pul-air?

ingen aning fick bara en tvåa på att den var pluggad men de beror på att förra ägaren har plockat bort luftburken, men blir de en om besiktning om jag plockar bort tror du ?

Bt
19 Inlägg
20 juli 2013
ja det lär det bli med tanke på att dom sett att den är ur funktion. Saknas den så är det ju mer fel.

Sök