köp en billig vag-com kina kabel för några dollar sen laddar du hem VCDS lite (gratis vagcom som du kan felsöka med och se alla koder i "kod" form men beskrivningar är dolda) sen rensar du koderna,
Så du kan kolla fler framkoder framöver! Motorn/abs/airbag/climan/fyrkrafset och så vidare. har en likadan själv, nån krona mer men absolut värt d! nollaställa oljebyten osv
Så du kan kolla fler framkoder framöver! Motorn/abs/airbag/climan/fyrkrafset och så vidare. har en likadan själv, nån krona mer men absolut värt d! nollaställa oljebyten osv
Dom pengarna köper du ju en begagnad riktig (VCDS) kabel för.
Nollställa vid oljebyten har man kunnat utan kablar sen...98 (vill jag ha för mig) på A4:orna
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
köp en billig vag-com kina kabel för några dollar sen laddar du hem VCDS lite (gratis vagcom som du kan felsöka med och se alla koder i "kod" form men beskrivningar är dolda) sen rensar du koderna,
Så du kan kolla fler framkoder framöver! Motorn/abs/airbag/climan/fyrkrafset och så vidare. har en likadan själv, nån krona mer men absolut värt d! nollaställa oljebyten osv
Dom pengarna köper du ju en begagnad riktig (VCDS) kabel för.
Nollställa vid oljebyten har man kunnat utan kablar sen...98 (vill jag ha för mig) på A4:orna
Ja nollställa oljebytena vet jag men var bara en beskrivning på vad den kunde göra. Visste inte d så så enkelt med vcds att man bara behövde kabeln trodde man var tvungen köpa programvara. Men hur mkt kan man göra med det? Koda om nycklar osv? stänga av olycka system?
köp en billig vag-com kina kabel för några dollar sen laddar du hem VCDS lite (gratis vagcom som du kan felsöka med och se alla koder i "kod" form men beskrivningar är dolda) sen rensar du koderna,
Så du kan kolla fler framkoder framöver! Motorn/abs/airbag/climan/fyrkrafset och så vidare. har en likadan själv, nån krona mer men absolut värt d! nollaställa oljebyten osv
Dom pengarna köper du ju en begagnad riktig (VCDS) kabel för.
Nollställa vid oljebyten har man kunnat utan kablar sen...98 (vill jag ha för mig) på A4:orna
Ja nollställa oljebytena vet jag men var bara en beskrivning på vad den kunde göra. Visste inte d så så enkelt med vcds att man bara behövde kabeln trodde man var tvungen köpa programvara. Men hur mkt kan man göra med det? Koda om nycklar osv? stänga av olycka system?
I "liteversionen" (dvs gratisversionen) står inte felbeskrivningarna i loggen, utan bara "felkoden i nummerform" så får man själv kolla upp det.
Den dyraste "entusiastkabeln" (med programvara) springer på vag-com (inte sverige) lös på strax över $300, men det är ju då en äkta kabel och äkta programvara. Ett problem med många piratkablar är att de helt enkelt inte fungerar med "nyare" programvaror (även om man registrerar det).
Nyckelkodning ex.vis går väl, åtminstone på vissa bilar, men är "omständligt". Huruvida man kan stänga av system vet jag inte. Men jag vet att man ex.vis på "äldre" kärror kan deaktivera passagerarairbagen (efter man monterat motstånd, om man nu inte har med "nyckelavstängning") så, ja jo.
Så för egen del (mycket då det nästan bara rullar Audis inom familjen) skulle jag föredra en kabel och vagcom 7 dagar i veckan. Eller då något "ordentligt" "multibilsystem" framför en dosa. Men, ska vi prata "multibilsystem" så pratar vi ju helt plötsligt ordentliga pengar.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
köp en billig vag-com kina kabel för några dollar sen laddar du hem VCDS lite (gratis vagcom som du kan felsöka med och se alla koder i "kod" form men beskrivningar är dolda) sen rensar du koderna,
Dom pengarna köper du ju en begagnad riktig (VCDS) kabel för.
Nollställa vid oljebyten har man kunnat utan kablar sen...98 (vill jag ha för mig) på A4:orna
Ja nollställa oljebytena vet jag men var bara en beskrivning på vad den kunde göra. Visste inte d så så enkelt med vcds att man bara behövde kabeln trodde man var tvungen köpa programvara. Men hur mkt kan man göra med det? Koda om nycklar osv? stänga av olycka system?
I "liteversionen" (dvs gratisversionen) står inte felbeskrivningarna i loggen, utan bara "felkoden i nummerform" så får man själv kolla upp det.
Den dyraste "entusiastkabeln" (med programvara) springer på vag-com (inte sverige) lös på strax över $300, men det är ju då en äkta kabel och äkta programvara. Ett problem med många piratkablar är att de helt enkelt inte fungerar med "nyare" programvaror (även om man registrerar det).
Nyckelkodning ex.vis går väl, åtminstone på vissa bilar, men är "omständligt". Huruvida man kan stänga av system vet jag inte. Men jag vet att man ex.vis på "äldre" kärror kan deaktivera passagerarairbagen (efter man monterat motstånd, om man nu inte har med "nyckelavstängning") så, ja jo.
Så för egen del (mycket då det nästan bara rullar Audis inom familjen) skulle jag föredra en kabel och vagcom 7 dagar i veckan. Eller då något "ordentligt" "multibilsystem" framför en dosa. Men, ska vi prata "multibilsystem" så pratar vi ju helt plötsligt ordentliga pengar.
Det var ju verkligen intressant ska kolla upp detta noggranare då även vi bara kör vw inom familjen