Då var det dags att skapa ett litet projekt om min BMW 325D M-Sport LCI ifrån 2009 med 9400 mil på mätaren. Bilen är i mycket bra skick men petig som man är så kan alltid saker göras!tongue Jag kommer satsa på både interiör och... Visa mer
Ang extraljusen, Röktona och göm bakom gallret kanske? För att dölja men bibehålla effekten från dem!
Mvh
Ja jag har funderat på detta I övrig passar den blå färgen på dom bra till bilen, kanske räcker att bara beställa ett nytt nät. Ljuset hittar ju ut ändå
Haha tack! Ja jag hitta dom på en annan bil och sa direkt att dom ska jag ha, tycker själv dom är sjukt snygga!
Som sagt, under nästa vecka kommer MÅNGA uppdateringar, blandannat ny lackering, Polering av Padde samt och delar. Även lyckats med att få en sponsor: Mellbysolfilm Bilen kommer åka in v.33 och då få tonade rutor
Mvh
Senast redigerat av Andreas_Performance (3 augusti 2013)
Haha tack! Ja jag hitta dom på en annan bil och sa direkt att dom ska jag ha, tycker själv dom är sjukt snygga!
Som sagt, under nästa vecka kommer MÅNGA uppdateringar, blandannat ny lackering, Polering av Padde samt och delar. Även lyckats med att få en sponsor: Mellbysolfilm Bilen kommer åka in v.33 och då få tonade rutor
Mvh
Kan du inte avslöja vad du tänkt lackera samt vilken färg? Åtminstonde en av det måste du avslöja!!!!!
Thanks! Nu vill man bara få hem bilen Har fått en sponsor också, Mellbysolfilm! Bilen skall ner och tonas i antingen 15 eller 20 % ljusgenomsläpp. Vad tycker ni?