Jahopp inte skrivit på några dagar då!Har hänt en hel del!
Några tusenlappar till är delar beställt för
Skall lägga en beställning!
Det som blivit gjort är följande :
Lackerat ventil kåpan ( skall göras om blev missnöjd med lackstiftet då penslen ej va så bra.. )
Fått hem ett paket från Stereospeciallisten med lite kablar och sladdar och säkringar etc
Monterat ett par andra pedaler!
Dessutom fått hem Xenon 60 Watt 6000k!
Lär nog lysa rätt så trevligt
Dock så vart jag tvungen att beställa en adapter för att det skall kunna monteras, som skickas på måndag tidigast då företaget som säljer dem har semesterstängt till och med 16/8
Men lite små bilder har det blivit !
Kommer lite här
Ventilkåpan innan jag lacka den
Fått på lite svart färg!
Monterat på plats.. Ska slipas ner igen när man har tid och lackas om.. och då skall bokstäverna vara polerade istället samt Mitsubishi logan ska vara Röd
Va även i stan idag och köpte spånskiva till bagagets golv
12x1200x2400
Hämtade även sågen man ser på bilden hos Morfar i måndags för att underlätta vid sågning så man slipper ligga på golvet och krypa med cirkel såg
Sen monterade jag ju även Andra pedaler.. som mest blev tillfälliga..
Kopplingen blev lite sne men får duga så länge..
Och fattas en skruv.. lyckades tappa bort den
Och här va de nya på plats
Ser iaf lite bättre ut
Fick ju dessutom ett paket..
Detta låg där i
20 Meter högtalar kabel några meter 20mm2 samt lite säkringshållare och säkringar
Sen sa jag ju att jag även beställt lite små saker
Blev att lägga beställning på dessa sakerna
DLS Reference R6A 6,5 tums 2 vägs kitsystem
Sen beställde jag även detta. ett DLS Performance CA23 2 kanal steg som ger 135 watt per kanal i 4 ohm
Sen ska jag även lägga en beställning till nån dag på ett slutsteg till .. Har ju redan ett Audison SR1D monoblock... men ett räcker väl ändå inte?
Nej då så vi beställer väl ett till då och har ett till varje bas, så får varje bas 460 watt st istället för 320
Har säkert glömt något
Kommer mer bilder när bagaget börjat rivas ut för att fixa till nytt golv samt börja med baslådan och dörrarna så fort jag får de nya högtalarna!
Allt för idag!
Hörs strax igen!