Har vart dött här ett tag, men det är av den enkla anledningen att jag bli trött på att biljäveln går sönder hela tiden hehe. Uppkommit ett "fladdrande" ljud varje gång jag får lite ladd och ljudet verkar komma från spjällhusområdet. Tog det enkla först och beställde 5meter blå vakuum från do88 och ska sätta igång att byta imorgon Fint och praktiskt!
Projektet är inte dött, bara jag som är lat som ett svin och inte orkar uppdatera
Hänt lite småsaker, bland annat blåa led i taket och rödmålade bromsok Just nu är också baksätet urrivet för imorgon ska en skinninredning och en aerovinge hämtas!!
Njut av bilderna sålänge!
Ja jag vet, bilen är hög som ett hus och det sitter 15" på.. men sånt är inget jag kommer bry mig om under vintern ändå! Ser dessutom ännu högre ut för att bakhjulet är lyft med domkraft!
Som jag sa tidigare så skulle en skinninredning och en aero-vinge hämtas hem idag..
Slutade med att jag kom hem med Inredning, vinge, träpanel, 17" double 3-spoke fälgar och mörka sidoblinkers
Blev lite handlat och bilen lär få sig en redig make-over! Bilder på hela köret kommer upp imorrn när det är monterat och klart
Japp såg på facebook att du och Anton var på utflykt. Får hoppas att det kommer en bild update snart då
Klart! Inredningen kommer iallafall monteras imorrn, och om jag hinner med även träpanelen. Aero-vingen är tyvärr röd och måste lackas så det lär väntas med till efter vintern skulle jag tro! Fälgar å blinkers sitter på men lite väl mörkt för att leka fotograf nu
Idag blir det att ta ner avgaset och klämma på org.rören igen.. Anledningen är att 3"s rören ska svetsas Lagom kul att byta tillbaks till 2.25" men det är ett nödvändigt ont
3"-rören är ju i 11 delar.. lycka till att få det tätt med monteringspasta! Och när jag ändå är svetsare så kan man ju lika gärna få det gjort på ett vettigt sätt
Håller ju på att svetsa ihop skarvarna på 3" systemet men har lite beslutsångest, ska jag köra med en eller 2 dämpare? Skulle absolut inte skada med lite mer muller men vill ju glida igenom besiktningen utan sura blickar också