2952
Sök

Parning med ihpone ?

En såndär Multitasker
152 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
jag har en JVC KD-R531 och jag får inte han att synka med varken iphone eller ipod som jag har testat

har försökt att läsa hurman gör men det fungerar inte

tankar och funderingar ?

Verkar som många är födda med tummen mitt i handen
livet är skit sen dör man
KÖÖÖR PÅ BAH !

Superhedde
255 Inlägg
9 augusti 2013
Walleandersson skrev:
jag har en JVC KD-R531 och jag får inte han att synka med varken iphone eller ipod som jag har testat

har försökt att läsa hurman gör men det fungerar inte

tankar och funderingar ?

Hej!

Detta kan låta dumt, men när det gäller Appleprodukterna iPhone, iPod och iPad så kan det ofta hjälpa att hålla dem nära själva enheten vid synkning. Detta gäller i både bilstereosammanhang såväl som med Laptop. Värt ett försök!

Lycka till! smile

Mvh Mattias

DJ sedan 1990. Jobbat med billjud sedan 1999. Musikproducent. #mattheroproducer

www.LynxTalk.se
420 Inlägg
9 augusti 2013
Vad gäller Iphone måste jag säga att det troligen inte finns någon sämre telefon när man ska synka med något annat.

Försök låna en telefon av annat märke och testa om det fungerar bättre då.

Skruvar hellre i skotrar!
www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!

1 196 Inlägg
9 augusti 2013
Vet inte om det är samma sak, men för att kunna spela musik ur min iPhone till min pioneer spelare så va jag tvungen att ha en låt i iTunes, varför vet jag inte men man måste det iallafall, oavsett om man ska spela ifrån spotify lr youtube

10 Inlägg
9 augusti 2013
Jag använder en fmsändare som sitter i ladduttaget och du kan använda vanliga laddkabeln att ladda med,funkar kanoners,vägrar använda iTunes sämre prog finns ej

Cadillac_The_King
10 augusti 2013
RannerKing skrev:
Vad gäller Iphone måste jag säga att det troligen inte finns någon sämre telefon när man ska synka med något annat.

Försök låna en telefon av annat märke och testa om det fungerar bättre då.

Dagens telefoner är datorer än telefon skall man bara kunna ringa o smsa från tänk när Nokia 3310 var populär saknar den tiden :-) men detta var mäst på skoj jag skrev

En såndär Multitasker
152 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
set roligaste är jag har inte en ända produkt från apple så ni kan vara lugna wink jag kör samsung !

men det ska vara ibyggt i sterion så då tycker jag det likväl ska fungera???

mina vänner är juh sånna apple fantaster ... så har testat med 3 iphones varav en det fungerade sådär ( det var en 3a som vi körde på när vi åkte ner till WAW när det fort var i varberg)

ska byta upp mig till en med inbyggd blåtand och en aktiv hållare till telefonen så slipper man en massa
ljudkvalite fall från när man kör via AUX 

jag har testat med min telefon och den hittar han inte, ( samsung s3a ) men om jag stänger av den och monterar den som en externhårdisk då kan jag hitta låtarna men det är juh spotfiy jag vill köra

självklart så äre inkopplat med sladd ! kan juh vara fel på sladden men den fungerar juh i datorn så ? ...

Verkar som många är födda med tummen mitt i handen
livet är skit sen dör man
KÖÖÖR PÅ BAH !

Sök