Jävlar snyggt jobb!! Prem lagd!! Den kommer att bli hur grym som helst!!
Foppa__ skrev:
så jävla kul å följa dig och ditt bygge! riktigt skoj när det händer saker..
tackar som fan ! kul o höra att de gillas!! om 3 veckor(lite segt) kommer de lite mer grejer som ska pryda mitten delen ! så i veckan blire mer slip på bakaxel+kardan o ev lack på dessa
jaa får hoppas de blir lite fränt stuk på den ! din bil e så sjukt snygga former på,svårt o få till min utsida på nå fränt sett,så satsar på nått ingen annan i sverige kör med,öppet o custom byggt flak
jonas7511 skrev:
De blir säkert lika bra som de övriga du byggt !
rille_ skrev:
jonas7511 skrev:
Riktigt snyggt gjort ! Nu får du gömma luft ledningarna in i rören o leda fram dom till bälgarna från luftanken
Tackar ! Njaa,gillar att de ska synas vad man gjort,sen ska jag ha Kopparrör till ledningarna i bak !
jaa får hoppas de blir lite fränt stuk på den ! din bil e så sjukt snygga former på,svårt o få till min utsida på nå fränt sett,så satsar på nått ingen annan i sverige kör med,öppet o custom byggt flak
jonas7511 skrev:
De blir säkert lika bra som de övriga du byggt !
rille_ skrev:
Tackar ! Njaa,gillar att de ska synas vad man gjort,sen ska jag ha Kopparrör till ledningarna i bak !
Som sagt så väntar jag på lite delar för att fortsätta bygget i bak,så tog in mitt flak o började med. Skärmkanterna är tydligen bytta nån gång o verkligen inte bra gjort,,bara punktat o glasfiber i massor..så slipade ner vid svetsen o fyllde i svets o la på Alu polyester spackel som är som Tennspackel ungefär,stenhård o kalas bra när man svetsat, la även igen alla hål på ovansidan(lagt igen med plåt under spacklet såklart)
Så nu som plåster på såret,så tar jag en kebab-tallrik med 50% sås på..de smaka bra
jaa,,de sluta inte där,,var lite bucklor höger fram..började slipa i såg att de va ca 1cm spackel överallt så tog bort alla spackel o insåg sen att plåten knappt var bulig,riktade upp de små bulor.sen så la på Alu spacklet från finixa..så de blir stenhårt o fint sen la jag igen tanklocket,medans jag vänta på spacklet