Tackar! Joo rätt nöjd faktist efter besiktning kommer troligtvis nya fälgar, lutar mot Interaction B9 18" eller 19"
Jag hoppas besiktningen går smidigt för dig! Fälgarna du har nu är ju inte helt fel men alltid svårt att tänka sig hur det kommer se ut med andra innan man testat. Kommer nog bli en killer
Hur är det med draget i bilen nu då? Kittlar det något i magen
Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!
Tackar! Joo rätt nöjd faktist efter besiktning kommer troligtvis nya fälgar, lutar mot Interaction B9 18" eller 19"
Vad du än gör, köp INTE Inter Action fälgar! Ren skit är det, dom spricker direkt! Köp några andra som gör BBS LM kopior för det är som fälgarna heter egentligen
Jag hoppas besiktningen går smidigt för dig! Fälgarna du har nu är ju inte helt fel men alltid svårt att tänka sig hur det kommer se ut med andra innan man testat. Kommer nog bli en killer
Hur är det med draget i bilen nu då? Kittlar det något i magen
Tack! kan behövas Kommer nu att byta fjädror till besiktning, eftersom den ligger på genomslagsgummina nu Och jag gillar också fälgarna ja har nu men kommer att se små och taskiga ut då den blir högre sedan och den kommer att förbli höjd eftersom den är praktiskt sett okörbar där jag bor nu
Och draget är det väl inget fel på tippar på ca 350hk och 550nm någonting kör på ca 1.8bar nu men mer kommer efter jag installerar en elektrisk förpump, förhoppningsvis
Vad du än gör, köp INTE Inter Action fälgar! Ren skit är det, dom spricker direkt! Köp några andra som gör BBS LM kopior för det är som fälgarna heter egentligen
Okej tackar för tipset! har hittat dessa också, men de är ännu billigare än IA så vem vet om dom då är ännu sämre?
Okej tackar för tipset! har hittat dessa också, men de är ännu billigare än IA så vem vet om dom då är ännu sämre?
Jag har kört benhårda fjädrar på en av mina tidigare brukisar och det har jag valt att helt gå ifrån. Funkar på banan men inte om man ska använda bilen och köra folk tycker jag.
Ja jävlars vad det lär suga till med allt vrid! Duktigt påställt ladd må jag säga, hur mycket pallar dessa maskiner original egentligen!? Klart du hoppas på mer, man vill alltid ha mer
Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!
Jag har kört benhårda fjädrar på en av mina tidigare brukisar och det har jag valt att helt gå ifrån. Funkar på banan men inte om man ska använda bilen och köra folk tycker jag.
Ja jävlars vad det lär suga till med allt vrid! Duktigt påställt ladd må jag säga, hur mycket pallar dessa maskiner original egentligen!? Klart du hoppas på mer, man vill alltid ha mer
Jaa precis Eftersom detta är en sugmaskin från början med klenare stakar så kommer jag att hålla mig till ca 1.8 max 2 men vet flera som har kört med 2.4bar i en sugmaskin och det tycks hålla. Beror vel på hur tur man har kanske
Jasså, idag trodde man då det skulle bli åka av eftersom allt var färdigt, nya fjädrar och dom sista detaljerna på plats, men 43km höll den växellådan sedan gav sig 2:an en annan 717.430 är påväg dit för tillfället och troligtvis färdigt imorgon ifall inte den håller bättre blir det troligtvis automat.
Händer inte så mycket nu eftersom den är så gott som färdig för sommaren, bytte nyligen till en 717.430 låda då den förra rasade Bänkning blir nästa helg så får se vad det blir för effekt nya fälgar kommer troligtvis också någon gång under nästa vecka, men vill gärna ha förslag om någon tror dessa passar? blir troligtvis väldigt tight vid skärmarna
Borde funka, fälgen kommer ju lite längre in ändå när de är et 37
Joo så tänkte jag med, möjligen borde man byta till lite smalare däck med lägre profil Men men lär visa sig nästa vecka någon gång vilka fälgar det blev