4244
Sök

En kalas bilstereo?

26 Inlägg
28 augusti 2013
Trådstartare
God afton, ny här, jag fick fram den lilla pojken inom mig när jag såg dessa typer av bilstereos -
http://www.ebay.com/itm/AVS703-SINGLE-D … 2a22923739

Alltså små traditionella bilstereos med en utfällbar 7 tums touchskärm, fungerar dessa och håller dessa, är det lika enkelt att koppla in i bilen som en vanlig stereo och kommer denna att suga mycket mer batteri än tidigare?

Kör en mercedes C220 -00 btw big_smile

Driver
2 111 Inlägg
28 augusti 2013
Inte direkt någon "ny teknik/modell" så bör väl fungera precis lika bra som en vanlig 1-din stereo. Beroende på vilket märke man köper då givetvis.

Aldrig installerat någon sådan men bör vara som att installera en vanlig. Möjligt att den suger lite mer ström med motordriften av skärmen, men tvivlar på att det är några mängder.

Mvh Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

742 Inlägg
29 augusti 2013
Sigurdjr skrev:
God afton, ny här, jag fick fram den lilla pojken inom mig när jag såg dessa typer av bilstereos -
http://www.ebay.com/itm/AVS703-SINGLE-D … 2a22923739

Alltså små traditionella bilstereos med en utfällbar 7 tums touchskärm, fungerar dessa och håller dessa, är det lika enkelt att koppla in i bilen som en vanlig stereo och kommer denna att suga mycket mer batteri än tidigare?

Kör en mercedes C220 -00 btw big_smile

Svar på dina frågor!

fungerar dessa?
En stund och dåligt

håller dessa?
Nej!

är det lika enkelt att koppla in i bilen som en vanlig stereo
Ja, skiljer typ 1kabel som ska jordas om du ska köra med skärmen igång.

kommer denna att suga mycket mer batteri än tidigare
Ja, lite mer.

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

1 160 Inlägg
29 augusti 2013
tänk på en del stereo sitter infällda så skärmen kanske inte kan öppnas tillräckligt

26 Inlägg
29 augusti 2013
Trådstartare
Tackar för svar!
Hur länge på ett ungefär uppskattas dessa hålla?

26 Inlägg
29 augusti 2013
Trådstartare
och det ska inte vara några konstigheter att koppla in ljud?

26 Inlägg
29 augusti 2013
Trådstartare
med det menar jag en ny baslåda osv

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
30 augusti 2013
Jag har en Pioneer X1 du kan köpa av mig isåfall, finns gps och hela skiten.. smile

~Andy~

Sök