Bara några förslag för att få bort 1 problem
Vad tror ni om att slänga ut några normalhöga "väg gupp" av ex 2x3 planka eller liknande med jämna mellanrum för att sakta ner fartdårrna? Eller några koner så man får "sick sacka" imellan, dock blir de problem vid möten så nått farthinder vore väll bäst?
Är själv en fartdåre men som vissa andra ofuntade personer kan jag iaf avgöra fara/ olycks risken vid busande o väljer därför säkra avskilda platser för att leka o visa upp sig! Att utföra en snygg show på säkert område är betydligt mer ihågkommet än att istället idiot köra utan kontroll bland barnfamiljer / mötande bilar o vinglande fyllon på vägen!
Bara en lite "värt att tänkas på" grej som ja själv vart med om: Inte för att skryta men är ändo rätt duktig på att ratta min bil inom drifting, tur som de va hände detta på Gälleråsens bana nu i sommras o inte bland trafik, låg i 140km/h på fullt ställ! De gick hur fint som helst tills ratten vart tvärstum, o då menar jag att känslan i ratten var som att någon hade stumsvetsat den, de gick inte vrida åt nått håll! Braka av banan 50m ut i en sandbunker, servo remmen hade nämligen hoppat av och NEJ de gick inte svänga o inte ens en tendens till att de övergick till muskelservo, de var stumt! De ja vill säga är vad skulle ni gjort om detta hände när man iaf uppnår 80km/h på den där lilla rakan alla leker på? NI SKULLE KÖRT IHÄLP 1 ELLER FLERA PERSONER OM INTEDIG SJÄLV O KOMPISEN BREVID, o var de värt de för en liten rökare?
Tänk på vad ni gör folket, jag har upplevt de mesta o de man inte trodde kunde hända på bana, o som man säger: till o med proffs kan göra fel!