kan ju vara chippad. hur mycket laddar den? sitter ju laddtrycksmätare original på 850, hur långt upp går den på den? nu är den ju inte så jätte exakt men man får ju i alla fall ett hum om hur mycket den laddar.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Skulle den vara piggare för att den är en gammal polisbil? Är ens gamla polisbilar trimmade? Trodde det var en myt...
Nejnej, dom är alltid trimmade, och så är chassiet alltid förstärkt..
Att chassit skulle vara förstärkt kan ta tänka mig. Dom går ju med en del last så kan nog sitta hårdare fjädrar där men annars vettefan Men hoppas att dom inte trimmade trådskaparens GL för de lär ha vart slöseri på pengar för en GL aldrig lär bli pigg utan att göra stor åverkan på motorn (ingen får ta illa upp nu)
Jag såg något inslag på tv för massa år sedan när de visade hur man bygger en polisbil. Bland annat berättade dom att de programmerar om motorns styrenhet så den blir starkare. De bytte även fjädrar bak då många bilar går kontinuerligt med flera hundra kilo last i bagaget..
Jag såg något inslag på tv för massa år sedan när de visade hur man bygger en polisbil. Bland annat berättade dom att de programmerar om motorns styrenhet så den blir starkare. De bytte även fjädrar bak då många bilar går kontinuerligt med flera hundra kilo last i bagaget..
Har med sett någon inslag om hur dom byggs. Och även optimeras för o klara lite mer. Dock är dom ändå inga monster. Mem visst vissa polisbilar har man sett att dom släppt loss i lite högre hastigheter så för illa går dom inte
Minns 1 gång riktigt väl. Va polisjakt o en polisbil hade spärrat av vägen. Kom en Volvo v70 ej civil och han bromsade ner lite när han körde förbi där dom spärrat av men efter tryckte han på satan o lämnade lite spår efter sig. Inga 100 meter spår utan 10-15 kanske. Detta är 70 väg o han höll väl där omkring. Vet hur förvånad jag stod när biljäkeln släppte för han. Riktigt varm fin sommardag
på nästan alla civila trafikpolisenheter har dom där fula jävla extraljusen i grillen ^^, det är ett utav "kännetecknena" dom själva har, sen att man kan kolla trafikskyltarna men vem gör det i en trafikkontroll